13.01.2019 / 00:00
StoryEditor

Wawel podsumowuje akcję dobroczynną

(Fot. materiały prasowe)
Blisko 100 000 konsumentów kupiło produkty Wawel w ramach akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez markę Wawel.

W ramach dwóch edycji programu producent słodyczy przeznaczył na rzecz organizacji charytatywnych kwotę ponad 2,6 mln zł. Niedawno zakończona akcja umożliwiła wsparcie pięciu or...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 57% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2024 / 17:40
StoryEditor
Znana marka odzieżowa zanotowała wizerunkową wpadkę przy zbiórce dla powodzian. Teraz przeprasza
Sklep sieci Tatuum (fot. Andrzej Doleczek)

Marka Tatuum przeprasza za kontrowersyjną akcję wsparcia osób, które ucierpiały w wyniku powodzi. Firma zadeklarowała, że przelała pieniądze bez żadnych warunków.

 Kilka dni temu Magda Mołek i Katarzyna Sokołowska, dwie ambasadorki marki Tatuum, ogłosiły akcję pomocy dla powodzian. Z każdej transakcji 10 zł miało pójść dla potrzebując...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2024 / 12:04
StoryEditor
Fabryka słodyczy, która istnieje od 75 lat, zmaga się ze skutkami powodzi. Czy będzie powtórka z akcji ratowania producenta Paluszków Beskidzkich?
Skutki powodzi w fabryce Cukrów Nyskich (fot. Facebook, Cukry Nyskie)

Prezes spółdzielni Cukry Nyskie, Andrzej Chomyszczak, poinformował, że zakład boryka się z ogromnymi trudnościami po powodzi, która dotknęła południową Polskę. Straty przedsiębiorstwa wynoszą około cztery mln zł, a największe zniszczenia dotyczą kotłowni i infrastruktury produkcyjnej. Mimo szybkiej reakcji, udało się uratować jedynie część towarów i surowców. Zakład, zatrudniających około 200 osób, potrzebuje wsparcia finansowego, a by wznowić produkcję i pokryć koszty związane z przestojem.

Jak informują Cukry Nyskie, największe problemy spółdzielni dotyczą uszkodzonej kotłowni, w której woda zalała piece o łącznej mocy 1000 kW, oraz piwnic, gdzie zniszczone został...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. październik 2024 13:34