31.03.2022 / 16:05
StoryEditor

Wawel wyprodukował żółto-niebieską czekoladę. Firma wyśle ją na Ukrainę

Firma Wawel wyśle na Ukrainę ponad 24 tys. czekolad w specjalnie zaprojektowanym opakowaniu (materiały prasowe)
Do ludzi przebywających na terenie dotkniętego wojną kraju trafi ponad 24 tys. sztuk czekolady gorzkiej 70% cocoa z linii Premium w opakowaniu nawiązującym do ukraińskiej flagi. Wawel przekaże im to słodkie wsparcie przy współpracy z Rządową Agencją Rezerw Strategicznych, koordynującą transporty na teren Ukrainy. 

Jak wyjaśnia Dorota Piwowarska, senior category manager w krakowskiej firmie, przez takie działanie producent chce wyrazić solidarność z narodem Ukrainy. – Wierzymy, że ten ges...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2025 / 14:10
StoryEditor
Ciężkie czasy dla małych sklepów. Oto, co zadecydowało o spadkach sprzedaży w październiku
Wiemy, co działo się w październiku w sklepach małego formatu (fot. Shutterstock/zdjęcie ilustracyjne)

W październiku 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. spadła o 1 proc. - wynika z danych Polskiej Izby Handlu i CMR. Z kolei łączna liczba transakcji w sklepach tego formatu zmalała aż o 7 proc.

Tak jak w poprzednich miesiącach, spadki w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej odnotowały główne kategorie napojowe - w październiku klienci sklepów małoformatowych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2025 / 09:29
StoryEditor
Aldi otwiera 400. sklep w Polsce! Szykuje też nowe centrum dystrybucyjne
Otwarcie 400. sklepu sieci Aldi w Polsce (fot. Aldi)

Sieć Aldi Polska otworzyła 26 listopada swój 400. sklep w naszym kraju. Dyskonter, którego ambicje w Polsce sięgają o wiele dalej, do końca roku zamierza uruchomić jeszcze kilkanaście sklepów.

Przypomnijmy, że do 2028 r. Aldi zamierza zwiększyć liczbę sklepów w Polsce do 650. Pod koniec 2023 r. firma informowała, że w ciągu dekady planuje urosnąć do 1 tys. placówek h...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 09:34