16.09.2021 / 15:55
StoryEditor

Wedel stawia na zwiększenie mocy produkcyjnej. W grę wchodzi przejęcie firmy z ciekawym portfolio

Maciej Herman, dyrektor zarządzający Lotte Wedel (Fot.materiały prasowe)
Branża wyrobów czekoladowych jest jedną z największych na rynku spożywczym. Plasuje się na drugim miejscu pod względem wartości sprzedaży. Daje to impuls do dalszego rozwoju. W ciągu kolejnych lat będziemy stawiać na zwiększenie mocy produkcyjnych. Rozpatrujemy zarówno przejęcie, jak i budowę nowej fabryki. Nie ma natomiast planów przenoszenia firmy z historycznego zakładu na warszawskiej Pradze – zapewnił Maciej Herman, dyrektor zarządzający w Wedlu. 

Przedsiębiorstwo już inwestuje w rozbudowę mocy produkcyjnych. Mowa o budynku znajdującym się na terenie fabryki E.Wedel, w którym trwają obecnie prace budowlane. 

Fabr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2024 / 10:54
StoryEditor
Żabka planuje otwierać średnio 900 sklepów rocznie do roku 2028
Sklep sieci Żabka w centrum Warszawy (fot. mat. własne)
Średnio około 900 sklepów rocznie w latach 2024-2028 planuje otwierać Grupa Żabka Polska. Franczyzowa sieć rozpoczynała bieżący rok z nieco ponad 10 tys. placówek, a obecnie Żabek jest już o ponad 500 więcej.

Na koniec ubiegłego roku działało 10 014 Żabek. To liczba uwzględniająca nie tylko "zwykłe" Zabki, ale także sklepy autonomiczne Żabka Nano (ponad 40 placówek). W 2023 r. Ża...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 13:40
StoryEditor
NielsenIQ: Rośnie wolumenowa sprzedaż FMCG. Dyskonty coraz ważniejszym kanałem [WIDEO]
Konrad Wacławik, Head of Retailer Services Poland w NielsenIQ (fot. mat. własne)
- Rynek detaliczny w Polsce rósł do tej pory kilkunastoprocentowo, ale cały ten wzrost wartości sprzedaży był sterowany wzrostem cen. To, co obserwujemy teraz i co jest bardzo pozytywną informacją zarówno dla rynku, jak i dla podmiotów, które w tym rynku uczestniczą, to wzrost wolumenów - mówił podczas kongresu Retail Trends 2024 Konrad Wacławik, Head of Retailer Services Poland w NielsenIQ.

Jak podkreślił ekspert, od początku 2024 r. w każdym miesiącu sprzedaż na rynku FMCG w ujęciu wolumenowym wzrosła. To zjawisko, którego nie było w okresie podwyższonej inflacji....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. lipiec 2024 02:02