25.09.2019 / 14:35
StoryEditor

Do 2022 r. wszystkie ciastka Mondelez na rynki UE będą produkowane z pszenicy pozyskiwanej w sposób zrównoważony

O rozszerzeniu programu Harmony na marki ciastek produkowanych w Polsce poinformowali eksperci Mondelez na specjalnej konferencji w Płońsku. Od lewej: Janusz Idczak, dyr. zarządzający Mondelez Polska, Ewa Kosowska, dyr. marketingu, Richard Grey, dyr. kategorii ciastek w Europie oraz Mariusz Karwowski, kierownik ds. jakości w fabryce w Płońsku (Mondelez Polska)
Koncern, którego 43 proc. globalnego dochodu netto w 2018 wygenerowały ciastka, prowadzi międzynarodowy program Harmony, w ramach którego ogranicza wykorzystanie pestycydów i nawozów, dba o jakość gleby i wspiera bioróżnorodność. Programem jest objęta fabryka w Płońsku, w której są produkowane ciastka Lubisie i Delicje.

Od 2007 roku programem Harmony objęto 39 tys. hektarów pszenicy. W 2017 roku w zrównoważony sposób rolnicy objęci programem wytworzyli łącznie 177 tys. ton mąki wykorzystywanej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2024 / 09:19
StoryEditor
Żabka na rynku rumuńskim będzie miała konkurenta. Razem z nią debiutuje marka Good2Go
Żabka Café na rynku rumuńskim zadebiutuje jako Froo Cafe
Cypryjska firma Starlock Limited uruchamia nową sieć sklepów spożywczych w Rumunii. Good2Go to marka skierowana do konsumentów dbających o zdrowie.

Do końca tego roku Starlock Limited planuje uruchomić w Rumunii 15 sklepów, natomiast w ciągu pięciu lat ma otworzyć markety w 200 lokalizacjach. Spółka zainwestuje na start 1 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2024 / 11:16
StoryEditor
Dino uruchamia nowe centrum dystrybucyjne. To już dziewiąty tego typu obiekt sieci supermarketów
Dino otwiera dziewiąte centrum dystrybucyjne. Co ciekawe, choć notowana na warszawskiej giełdzie spółka skupia się na otwieraniu sklepów na wschodzie Polski, to najnowszy magazyn należący do firmy działać będzie na zachodzie kraju.

Miniony rok firma zakończyła z ośmioma działającymi centrami dystrybucyjnymi oraz kolejnymi czterema tego typu obiektami w budowie. Funkcjonowały wtedy centra dystrybucyjne w ta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2024 02:43