25.07.2023 / 14:42
StoryEditor

Ceny oleju i masła zaczynają spadać. Jak to przekłada się na ich sprzedaż?

Spadające ceny oleju powodują wyraźny wzrost zainteresowania jego zakupem. W przypadku masła ta zależność jest znacznie słabsza (fot. Shutterstock)
Produkty tłuszczowe, takie jak masło i olej, należały do tych, które drożały najbardziej. Promocje na nie powodowały, że w sklepach dochodziło do dantejskich scen. W ostatnich tygodniach obserwowany jest zdecydowany spadek cen tych produktów. Czy to sprawiło, że popyt na masło i olej wzrósł, a klienci przestali być tak wrażliwi na ich promocje?

Analiza list zakupowych tworzonych w aplikacji Listonic oraz dane Centrum Monitorowania Rynku (CMR) pokazują, że rosnące ceny masła przełożyły się na spadek zainteresowania ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 19:07
StoryEditor
Biedronka chce utrzymać pozycję lidera cenowego w Polsce. Jak chce to zrobić?
Sklep Biedronka w Warszawie
Biedronka utrzyma pozycję lidera cenowego - zapewniają władze firmy Jeronimo Martins, do której należy sieć niemal 3600 sklepów działających na polskim rynku. Jak firma będzie walczyć o uwagę konsumenta i rynek.

Przedstawiciele Jeronimo Martins podkreślają, że Biedronka w 2024 r. położy duży nacisk na dalszy wzrost sprzedaży.

Biedronka będzie inwestować w ceny i ofertę

Firma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2024 / 16:00
StoryEditor
Grillujemy! Jak przygotować sklepy na sezon grillowy? Podpowiadamy, jakie produkty będą się cieszyły w tym roku największą popularnością
45 proc. Polaków deklaruje, że w trakcie cieplejszych dni grilluje przynajmniej raz w tygodniu (fot. Shutterstock)
Rozpoczynający się wraz z początkiem maja sezon grillowy to okres zwiększonego popytu nie tylko na karkówkę, boczek czy kiełbasę, ale także napoje, sosy, przyprawy i różnego rodzaju akcesoria. Przed pikiem sprzedażowym warto zbudować optymalną ofertę oraz efektywnie ją wyeksponować.

Kiedy dni robią się dłuższe, a słońce mocniej przygrzewa, Polacy zaczynają masowo wykupywać ze sklepów mięsa i wędliny, ale także ryby oraz warzywa, które trafiają później na ru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. kwiecień 2024 21:40