19.03.2022 / 12:19
StoryEditor

Nestle nie wychodzi z Rosji. Internauci nawołują do bojkotu majonezu Winiary

Zakład Nestle Polska, źródło: Nestle Polska (fot. Nestle Polska)
Mimo że wiele zachodnich firm od początku inwazji Rosji na Ukrainę wycofało się z rynku kraju-agresora, nadal jest grupa przedsiębiorstw, która nie zdecydowała się na ten krok. Wśród nich jest koncern Nestle, właściciel m.in. popularnej marki Winiary. Internauci nawołują do jej bojkotu.

O sprawie pisze portal wyborcza.pl. Przypomina, że Denys Szymhal, premier Ukrainy, rozmawiał o tej sprawie z prezesem Nestle Markiem Schneiderem.

- Niestety nie okazuje z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 15:59
StoryEditor
Usługa DPD Food dostępna w kolejnych miastach. Firma rozszerza jej zasięg na województwo kujawsko-pomorskie
Od 2 maja usługa DPD Food będzie dostępna w ośrodkach miejskich na terenie woj. kujawsko-pomorskiego (fot. Shutterstock)
Toruń, Bydgoszcz i Inowrocław, to trzy duże miasta, w których od 2 maja br. dostępna będzie usługa DPD Food. Zapewnia ona transport produktów w kontrolowanych warunkach chłodniczych, a korzystają z niej m.in. producenci i sprzedawcy artykułów świeżych oraz lokale gastronomiczne.

Usługa DPD Food była dotąd realizowana w siedmiu dużych ośrodkach miejskich: Trójmieście, Poznaniu, Łodzi, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie oraz na terenie aglomeracji śląskiej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 13:51
StoryEditor
Grupa Inditex stawia na kasy samoobsługowe. Wiodący gracz w branży fashion wprowadza to rozwiązanie do kolejnej sieci
Nowy koncept salonów marki Bershka zakłada m.in. instalowanie w nich kas samoobsługowych (fot. Galeria Jurajska)
Firma Inditex, właściciel marek Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho oraz Bershka ma nową koncepcję na placówki sygnowanych ostatnim z wymienionych brandów. Jak one wyglądają i jakie rozwiązania technologiczne zostały w nich zastosowane?

Działający w częstochowskiej Galerii Jurajskiej, salon marki Bershka diametralnie zmienił oblicze. Sklep ma teraz większą powierzchnię i funkcjonuje w oparciu o nowy koncept wiz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 12:33