19.03.2022 / 12:19
StoryEditor

Nestle nie wychodzi z Rosji. Internauci nawołują do bojkotu majonezu Winiary

Zakład Nestle Polska, źródło: Nestle Polska (fot. Nestle Polska)
Mimo że wiele zachodnich firm od początku inwazji Rosji na Ukrainę wycofało się z rynku kraju-agresora, nadal jest grupa przedsiębiorstw, która nie zdecydowała się na ten krok. Wśród nich jest koncern Nestle, właściciel m.in. popularnej marki Winiary. Internauci nawołują do jej bojkotu.

O sprawie pisze portal wyborcza.pl. Przypomina, że Denys Szymhal, premier Ukrainy, rozmawiał o tej sprawie z prezesem Nestle Markiem Schneiderem.

- Niestety nie okazuje z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 13:14
StoryEditor
Dino jest już warte ponad 50 mld zł! Rekordowa wycena polskiej sieci handlowej na warszawskiej giełdzie
Na zdj. sklep Dino we Wrocławiu (fot. daily_creativity/Shutterstock)

W ubiegłym tygodniu kapitalizacja Dino Polska po raz pierwszy przebiła 50 mld zł i obecnie utrzymuje się nieco powyżej tego poziomu. W ciągu minionego roku akcje spółki podrożały niemal o 40 proc. i obecnie za jeden papier inwestorzy płacić muszą ok. 515-520 zł.

Dla porównania: kapitalizacja Grupy Żabka to obecnie ok. 21,47 mld zł. Z kolei Eurocash wyceniany jest przez inwestorów na ok. 1,5 mld zł.

Maksimum (dotychczasowe) na kurs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 09:39
StoryEditor
Rossmann modernizuje sieć sklepów. Pierwsza placówka w nowym koncepcie już działa. Wygląda niesamowicie!
Tak wygląda z zewnątrz pokazowa drogeria Rossmanna w niemieckim Wennebostel (fot. Rossmann)

Cieplejszy, bardziej kolorowy, z czytelnie oznaczonymi kategoriami produktowymi – tak prezentuje się drogeria Rossmann w nowej odsłonie. Sieć zaprezentowała nowy koncept, który zapewne już wkrótce zagości nad Wisłą.

Z niemałym opóźnieniem - bo pod koniec kwietnia br. - sieć Rossmann poinformowała o otwarciu pod koniec marca sklepu w nowym koncepcie. Pokazowa drogeria ruszyła w niemieckim We...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 05:39