17.04.2023 / 13:34
StoryEditor

Słowacja dołącza do Polski i Węgier, wprowadzając tymczasowy zakaz importu ukraińskiego zboża

Zboże na Ukrainie (fot. pixabay)
Słowacja wprowadza tymczasowy zakaz importu ukraińskiego zboża, dołączając do Polski i Węgier – informuje Reuters. Ukraina zaniepokojona – na rozmowy z polskim ministrem rolnictwa nieoczekiwanie przyjechała ukraińska wicepremier Julia Swiridenko. Może być trudno o szybkie porozumienie, ponieważ Ukraina oczekuje bezwarunkowego cofnięcia zakazu i wznowienia przewozów.

Rząd Słowacji tymczasowo wstrzymał import ukraińskiego zboża – donosi agencja Reuters. To obok Polaki i Węgier trzeci kraj, który wprowadził zakaz, powołując ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.09.2024 / 12:50
StoryEditor
Tchibo uruchomiło pierwszy punkt, w którym kawiarnia działa niezależnie od sklepu
Kawiarnia Tchibo w Centrum Handlowym Batory w Gdyni (Tchibo)

Producent kawy Tchibo w detalu funkcjonował do tej pory jako sprzedawca odzieży i produktów do domu. Aż dziw, że firma dopiero teraz uruchomiła w Polsce pierwszy lokal, w którym coffee bar funkcjonuje niezależnie od części sklepowej.

Zgodnie z nową strategią, Tchibo postanowiło zaznaczać mocniej swoje związki z biznesem kawowym. Idąc tą drogą, w Centrum Handlowym Batory w Gdyni otwarto pierwszy sklep i kawia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.09.2024 / 18:51
StoryEditor
Lidl mocno postawił na reklamę telewizyjną. W sierpniu 2024 roku przebił wszystkich konkurentów
Sklep sieci Lidl (Shutterstock)

Lidl nie odpuszcza z inwestowaniem w reklamę telewizyjną. Według stawek cennikowych, wydatki reklamowe Lidla były warte w sierpniu br. 87,17 mln zł - wynika z danych Nielsen Media. Największy rywal sieci handlowej, czyli operator sklepów Biedronka, przeznaczył na ten sam cel o ponad 35 mln zł mniej.

Lidl Polska jest największym reklamodawcą telewizyjnym wśród detalistów i producentów FMCG. Jeszcze rok temu wydatki właściciela dyskontów można było porównać do Reckitt Benckis...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2024 08:23