Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

31.10.2023 / 08:39
StoryEditor

Jacek Pastuszka nowym CEO Anora Group. Były wiceprezes Carsberga pokieruje skandynawską firmą

Jacek Pastuszka, CEO Anora Group (Anora)
Nowym dyrektorem generalnym skandynawskiej spółki Anora Group został Jacek Pastuszka, związany wcześniej z Carlsberg Group, AIG, Danone i P&G. Anora produkuje wino i napoje spirytusowe.

Jacek Pastuszka dołącza do Anory po 10-letniej karierze w Carlsberg Breweries. Ostatnio pełnił funkcję wiceprezesa na Europę Zachodnią, pełniąc również funkcję członka Komitetu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
22.12.2025 / 14:19
StoryEditor
Polacy kupują ostrożnie, ale więcej. Co napędza sprzedaż detaliczną?
Co napędza sprzedaż detaliczną w Polsce? (fot. Shutterstock)

Listopad przyniósł wzrost sprzedaży detalicznej, ale jego struktura pokazuje wyraźne różnice między poszczególnymi kategoriami i kanałami sprzedaży. Dane wskazują na solidny popyt konsumencki, mimo utrzymującej się ostrożności gospodarstw domowych. Co tak naprawdę napędzało handel tuż przed sezonem świątecznym i gdzie Polacy wydawali najchętniej?

Sprzedaż detaliczna w listopadzie wzrosła o 3,1 proc. r/r. Wynik ten był nieco słabszy od konsensusu rynkowego, który zakładał 3,9 proc. r/r, oraz prognozy PKO Banku Polskiego n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.12.2025 / 09:08
StoryEditor
KE każe Węgrom znieść limity marż na żywność i artykuły drogeryjne. Czy Viktor Orbán się przestraszy?
KE oficjalnie nakazała Węgrom zniesienie limitów marż na wybrane artykuły spożywcze i drogeryjne (fot. Shutterstock)

Komisja Europejska (KE) postawiła Węgrom ultimatum: natychmiastowe zniesienie kontrowersyjnych limitów marż detalicznych na żywność i artykuły drogeryjne, albo podjęcie kroków prawnych. Czy to wystarczający straszak na rząd w Budapeszcie?

Limity marż detalicznych na wybrane produkty spożywcze (m.in. mleko, jogurty, sery, masło, oleje, mięso drobiowe i wieprzowe, cukier, mąka, ryż, ziemniaki, jaja i pieczywo) ob...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. grudzień 2025 14:59