29.10.2023 / 11:37
StoryEditor

Janusz Palikot stara się uciszyć inwestorów i wzywa do usunięcia grupy dyskusyjnej, na której gromadzą się wierzyciele

Janusz Palikot (materiały prasowe Tenczyńskiej Okovity)
W pismach wysłanych do wierzycieli Janusz Palikot wzywa ich, aby przestali naruszać dobra osobiste spółek z grupy Manufaktury Piwa, Wódki i Wina – informuje „Rzeczpospolita”. Tymczasem część osób, które pożyczyły pieniądze, rozmawia ze sobą na zamkniętym forum dyskusyjnym. Jego likwidacji również oczekuje Palikot.

Termin akceptacji układu dla spółki Tenczynek Dystrybucja mija 30 października, ale wśród 2342 wierzycieli niewielu jest zadowolonych z przedstawionych propozycji. Spółka w 100 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 12:51
StoryEditor
Perły Rynku FMCG 2024. Zgłoś swoje nowości i zaprezentuj je menedżerom odpowiedzialnym za asortyment w wiodących sieciach handlowych i sklepach internetowych
Tylko do 30 kwietnia przyjmujemy zgłoszenia do kolejnej edycji badania Perły Rynku (fot.  Przemyslaw Blechman)
Tylko do 30 kwietnia przyjmujemy zgłoszenia do badania Perły Rynku FMCG i Perły Rynku Kosmetycznego, w którym menedżerowie odpowiadający za wprowadzanie produktów do sieci sprzedaży oceniają rynkowe nowości i ich potencjał sprzedażowy. Zgłoś swoje produkty do badania i przekonaj się, jak widzą je Twoi partnerzy handlowi oraz które kanały dystrybucji są dla najlepsze dla Twojej marki.

Badanie Perły Rynku FMCG i Perły Rynku Kosmetycznego renomę zdobyło renomę dzięki kilkunastoletniej obecności na rynku. Przez te lata w ręce jurorów trafiły setki produktów, któ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2024 / 13:43
StoryEditor
Temu wyprzedziło Media Expert i dzielnie trzyma się za Allegro. Oto, jak wzrastała popularność serwisu
Allegro nadal pozostaje najczęściej odwiedzanym serwisem związanym z zakupami online (Shutterstock)
W marcu br. internauci odwiedzali najczęściej strony internetowe i aplikacje mobilne Allegro, Temu i Media Expert. To właśnie te marki znajdują się od kilku miesięcy w czołówce odwiedzanych witryn i aplikacji w sieci – wynika z badania Mediapanel.

Wśród 10 najpopularniejszych brandów wśród firm oferujących zakupy online znalazły się trzy prowadzące sprzedaż zarówno internetowo, jak i stacjonarnie. To Media Expert, Empik i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. kwiecień 2024 08:39