Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

19.10.2023 / 08:40
StoryEditor

Mazurska Manufaktura chce wejść na główny parkiet warszawskiej giełdy. Pracuje już nad prospektem emisyjnym

Jakub Gromek, dyrektor generalny Mazurskiej Manufaktury (fot. materiały prasowe)
Mazurska Manufaktura planuje wejście na główny parkiet GPW w 2024 r. Firma poinformowała, że trwają już prace nad prospektem emisyjnym, który powinien być gotowy na przełomie maja i czerwca 2024 roku. Do tego czasu firma zakłada kolejne ruchy konsolidacyjne, które mają pomóc w skalowaniu biznesu.

Spółka przypomina, że zapowiadała chęć debiutu na giełdzie już kilka lat temu, w momencie pierwszej emisji crowdinvestingowej w 2019 roku. Wówczas plany spółki zakładały wejście...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 14:30
StoryEditor
Japońscy właściciele 7-Eleven bronią sieć przed przejęciem przez Couche-Tard
Japońscy właściciele 7-Eleven bronią sieć przed przejęciem przez Couche-Tard (fot. Sorbis/Shutterstock)

Japońska rodzina Ito, będąca właścicielem holdingu Seven & I, podejmuje działania, by obronić 7-Eleven przed potencjalnym przejęciem przez kanadyjską firmę Couche-Tard, właściciela sieci stacji benzynowych Circle K. Kluczową rolę w tej strategii ma odgrywać kapitał amerykańskiego funduszu Apollo Global Management oraz właściciela japońskiego rywala 7-Eleven, FamilyMart.

Zgodnie z informacjami podanymi przez portal retaildetail.eu, Apollo Global Management jest gotowy zainwestować 1,5 biliona jenów (9,1 mld euro) w transakcję, natomiast Itochu, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 08:40
StoryEditor
Lagardère Travel Retail testuje robota-kelnera w swoich restauracjach
Robot testowany w restauracji, której operatorem jest Lagardere Travel Retail (fot. LTR)

Operator takich sieci jak m.in. InMedio, 1Minute Smacznego czy So Coffee rozpoczał pilotaż robotów kelnerów. Maszyny zajmować się będą w restauracjach m.in. marketingiem, sprzątaniem i serwowaniem dań.

Lagardere Travel Retail nie zdradziło, w ilu dokładnie placówkach oraz w jakich lokalizacjach trwają testy robota-kelnera. Wiadomo natomiast, że firma podchodzi do tematu robo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. styczeń 2025 21:33