Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

29.01.2023 / 17:05
StoryEditor

Ostrzeżenia o raku i chorobach wątroby obowiązkowe na butelkach alkoholu?! Producenci protestują

Producenci alkoholu nie zostawiają suchej nitki na pomyśle irlandzkich władz (fot. Marcelo.mg.photos/Shutterstock)
Na producentów napojów spirytusowych, wina i piwa w UE padł blady strach po tym, jak Komisja Europejska dała zgodę Irlandii na wprowadzenie obowiązku umieszczania na etykietach alkoholu ostrzeżeń zdrowotnych podobnych do tych, jakie stosowane są na paczkach papierosów. Producenci - co nie powinno chyba nikogo dziwić - głośno protestują przeciwko temu pomysłowi, nazywając go nieproporcjonalnym. Nie kryją, że obawiają się spadków sprzedaży swoich wyrobów.

O sprawie donosi Politico. Serwis zwraca uwagę, że władze w Irlandii wyszły nieco przed szereg, bowiem Komisja Europejska do końca 2023 r., zgodnie z harmonogramem okre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.10.2025 / 11:59
StoryEditor
DJ AI. Muzyka w sklepach coraz częściej generowana przez sztuczną inteligencję
Przerzucenie się na muzykę generowaną przez AI może dać detalisttom duże oszczędności zwłaszcza przed świętemi (fot. Shutterstock)

Sieci handlowe coraz śmielej sięgają po muzykę generowaną przez sztuczną inteligencję. Jest ona tańsza, ponieważ zwalnia detalistów z płacenia tantiem, ale to nie jedyny atut tego rozwiązania. Wiemy, jakie sieci już puszczają klientom utworzy tworzone przez AI.

Należąca do Grupy Muszkieterów sieć Brico (w Polsce działająca jako Bricomarche) jest jedną z tych, które już teraz puszczają w swoich belgijskich sklepach muzykę generow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.10.2025 / 10:22
StoryEditor
Prymat przejmuje Tarsmak. Potentat rynku przypraw wchodzi w kategorię sosów i majonezów
Ambasador marki Prymat Michel Moran promuje konkurs Prymatu dla konsumentów

Polski rynek przypraw i sosów czeka znacząca zmiana. Spółka Prymat, jeden z największych producentów przypraw i dodatków kulinarnych w Europie Środkowo-Wschodniej, planuje przejęcie firmy Tarsmak Gondek i Wspólnicy z Radgoszczy. Wniosek o zgodę na transakcję trafił właśnie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Prymat wzmacnia pozycję lidera rynku przypraw

Prymat od lat jest jednym z liderów branży przypraw w Polsce. Marka znana jest z szerokiego portfolio obejmującego przyprawy, zio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 07:30