Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

01.02.2023 / 11:56
StoryEditor

Polskie branże piwna i winiarska krytykują irlandzkie regulacje o etykietach na alkoholach. Nie chcą podobnych rozwiązań w naszym kraju

Browary produkują coraz więcej piw bez alkoholu. Rozszerzają również ich ofertę
Zdaniem przedstawicieli polskiej branży piwnej oraz winiarskiej wprowadzane w Irlandii zmiany dotyczące konieczności informowania na etykietach o złych skutkach spożywania alkoholu to wyjście przed szereg. Producenci nie wyobrażają obie podobnych regulacji w Polsce.

– Projekt ustawy irlandzkiej wprowadza przepisy, które są niespójne i niezgodne z istniejącym, zharmonizowanym prawodawstwem UE dotyczącym przekazywania konsumentom inform...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2025 / 12:26
StoryEditor
TikTok daje impuls do rozwoju sektorowi MŚP. Już jedna trzecia małych firm zwiększyła sprzedaż dzięki aktywności na tej platformie
Rafał Drzewiecki, TikTok (fot. Tomasz Puchalski)

Już 33 proc. firm z sektora MŚP notuje wzrost sprzedaży po rozpoczęciu działań na TikToku. To głównie efekt tego, że aż 70 proc. użytkowników platformy w Polsce odkryło dzięki niej lokalne biznesy.

Przedstawiciele TikToka podkreślają, że małe i średnie firmy są fundamentem polskiej gospodarki, odpowiadając za blisko połowę PKB. Jednocześnie, jak wskazują analizy PARP, MŚP ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.09.2025 / 08:07
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Perły Rynku FMCG! System kaucyjny, Żabka, Biedronka, E.Leclerc, Orlen, Bricomarche, Media Expert

Finał kolejnej edycji badań Perły Rynku FMCG! System kaucyjny coraz bliżej, ale wciąż jest wiele niewiadomych, producenci i handlowcy mają wiele powodów do niepokoju. Sieci handlowe inwestują w rozwój – Bricomarche wrzuca wyższy bieg, E.Leclerc modernizuje sklepy, Orlen uruchomi sklep autonomiczny, Media Expert rusza z platformą marketplace. Tymczasem ministerstwo rolnictwa przygląda się markom własnym, a UOKiK zadaje kolejny cios sieci Biedronka.

Podsumowanie kolejnej edycji badania Perły Rynku FMCG. LISTA LAUREATÓW!

Perły Rynku FMCG

Podsumowujemy kolejną edycję badań Perły Rynku. Menedżerowie odpowiedzialni za pol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 15:02