Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

02.01.2024 / 11:51
StoryEditor

W karnawale królować będzie prosecco. Polacy mają dość mocnych alkoholi?

Polscy konsumenci odwracają się od mocnych alkoholi. Na popularności zyskują napoje słabsze, bądź całkiem pozbawione procentów (fot. Shutterstock)
Jak wynika z danych z danych Nielsen IQ, polscy konsumenci odwracają się od mocnych alkoholi. Na popularności zyskują napoje słabsze, bądź całkiem pozbawione procentów. Jedną z przyczyn tej zmiany jest inflacja.

Zgodnie z danymi Nielsen IQ, od maja do lipca 2023 r. branża alkoholowa zanotowała spadek wielkości sprzedaży aż o 8,4 proc. w odniesieniu do analogicznego okresu roku ubie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 09:09
StoryEditor
Ta decyzja dużo zmienia! Producent zaleje polski rynek kabanosami i przekąskami białkowymi. Na takie inwestycje stać niewielu
Firma Tarczyński jest głównym sponsorem drużyny futbolu amerykańskiego Panthers Wrocław

Decyzja zapadła, firma Tarczyński zainwestuje kilkaset milionów złotych w rozbudowę mocy produkcyjnych kabanosa, a także innowacyjne projekty. Walne zgromadzenie spółki zagłosowało za uchwałą o emisji nie więcej niż 2 mln akcji serii G. To oznacza, że król kabanosów i przekąsek białkowych zostawi konkurentów w tyle.

Akcjonariusze spółki Tarczyński na walnym w dniu 12 czerwca, zdecydowali, że emisja akcji serii G może zostać przeprowadzona w trybie subskrypcji prywatnej w ramach oferty publi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 13:28
StoryEditor
Czy "subskrypcja" na alkohol jest legalna? Jest stanowisko rządu w tej sprawie
Czy sprzedaż alkoholu w modelu ”subskrybcyjnym” zostanie zakazana? (fot. Łukasz Rawa)

Nowatorska forma sprzedaży alkoholu w modelu "subskrypcyjnym" wzbudza liczne pytania dotyczące bezpieczeństwa zdrowotnego oraz zgodności z obowiązującym prawem. Codzienne odbieranie piwa w ramach wykupionego pakietu może nieść ryzyko dla konsumentów i wymaga precyzyjnych działań kontrolnych. Jakie stanowisko zajmują polskie władze i czy szykują się zmiany legislacyjne?

W Polsce pojawiła się oferta sprzedaży alkoholu, która przypomina model "subskrypcyjny" – klienci kupują pakiet umożliwiający codzienne odbieranie piwa przez określony czas. Cho...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:46