27.11.2024 / 11:05
StoryEditor

Rynek wina w Polsce: Mimo niedawnych niewielkich spadków można się spodziewać stopniowego wzrostu konsumpcji [KOMENTARZ]

Rynek wina w Polsce będzie stopniowo rósł (fot. Shutterstock)

Wielu detalistów koncentruje się na kategoriach piwa i wódki, które generują wyższą sprzedaż, zapominają jednak o rentowności, która w przypadku wina jest znacząco wyższa. Aby sprzedaż rosła, ważny jest profesjonalizm pracowników sklepów – przekonuje Ewa Krzuś-Wiśniewska, prezes zarządu, TIM.

Ewa Krzuś-Wiśniewska, prezes spółki TIM, jednego z największych dystrybutorów wina na rynku polskim, zapewnia, że firma pracuje z wszystkimi formatami, począwszy od dyskontów, s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2025 / 09:13
StoryEditor
TOP5 najbardziej drożejących produktów w sklepach. Ceny, których produktów mogą przyprawić o ból głowy? [DANE]
13 z 17 kategorii produktów kupowanych przez Polaków najczęściej było w październiku br. droższych niż przed rokiem (fot. Shutterstock) 

Październik przyniósł zmianę w czołówce kategorii produktów, których zakupy najbardziej drenują kieszenie Polaków - wynika z najnowszego raportu “Indeks cen w sklepach detalicznych”, przygotowanego przez UCE Research i Uniwersytety WSB Merito. Które produkty drożeją najmocniej, a które - jako nieliczne - tanieją?

W październiku większość kategorii najczęściej kupowanych przez Polaków była droższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Wzrosty cen dotyczyły 13 kategorii, spośród 17 an...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 12:25
StoryEditor
Inwestorzy nie uwierzyli w nową strategię Eurocashu? Kurs spółki spada
Sklep należącej do Eurocashu sieci Delikatesy Centrum (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W reakcji na publikacją nowej strategii Eurocashu, kurs spółki na warszawskiej giełdzie spada. Papiery Eurocashu w środę w okolicy południa traciły na wartości ok. 4 proc.

Pojedynczą akcję Eurocashu kupić można za jedynie 6,85 zł. Po raz ostatni tak tanio walory spółki nabyć można było w grudniu ubiegłego roku.

Dla porównania, jeszcze ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. grudzień 2025 00:59