15.07.2021 / 10:04
StoryEditor

Kaufland rozwija kategorię żywności ekologicznej pod marką własną. Pojawi się też więcej produktów wege

(mat. prasowe)
Wyraźnie dostrzegamy coraz większe zainteresowanie żywnością ekologiczną, dlatego w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynkowe sukcesywnie rozwijamy tę kategorię o kolejne produkty – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Maja Szewczyk, dyrektor działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Aktualnie w sklepach Kaufland można znaleźć kilkaset artykułów z unijnym logo rolnictwa ekologicznego. – Aby oferować klientom produkty w tej kategorii, które wyróżnia korzystny...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.05.2024 / 15:03
StoryEditor
Polomarket otwiera jeden z największych sklepów w swoim dorobku. To kolejny supermarket sieci w rozszerzonym koncepcie
Polomarket otwiera kolejny obiekt w nowym rozszerzonym koncepcie. Supermarketowi towarzyszą w nim dyskont Action, salonik Świat Prasy oraz apteka i piekarnio-cukiernia (fot. materiały prasowe)
Polomarket umacnia pozycję w woj. kujawsko-pomorskim. 15 maja w Bydgoszczy ruszył siódmy obiekt sieci. Reprezentuje on najnowszy koncept handlowy i inwestycyjny firmy, w którym ofertę supermarketu uzupełniają dyskont przemysłowy, piekarnio-cukiernia, salonik z prasą oraz apteka.

Nowo otwarty Polomarket zlokalizowany przy ul. Nakielskiej 50 w Bydgoszczy jest jednym z największych powierzchniowo sklepów sieci. Przestronne wnętrze umożliwia klientom wyg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.05.2024 / 10:37
StoryEditor
Ile sklepów ma Grupa Pepco? Firma pokazuje dane z początku roku
Sklep sieci Dealz (fot. Dealz)
W pierwszej połowie roku obrotowego zakończonego w marcu Grupa Pepco otworzyła netto 289 nowych sklepów. W planach do końca września jest otwarcie jeszcze ponad 100 placówek.

Grupa Pepco od początku października do końca marca uruchomiła 346 sklepów, zamykając jednocześnie 57 placówek. Zwiększyła swój stan posiadania netto o 289 sklepów wobec końcówk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. maj 2024 16:20