09.03.2022 / 20:02
StoryEditor

Kobiety mogą zwiększyć innowacyjność polskiego sektora rolno-spożywczego

Kobiety na traktory (https://www.facebook.com/101839534570115/posts/281492856604781/)
Innowacje mają kluczowe znaczenie dla transformacji naszego systemu żywnościowego. Jednak bez zapewnienia różnych punktów widzenia i odmiennych podejść do wyzwań, przed którymi stoi branża spożywcza, nie uda nam się wypracować innowacyjnych rozwiązań dla problemów związanych ze zmianami klimatu. Dlatego tak ważne jest, aby wśród ludzi nauki, osób tworzących startupy i zarządzających firmami było coraz więcej kobiet.

EIT Food jako część Europejskiego Instytutu Innowacji i Technologii (EIT) działa na rzecz wzmocnienia innowacyjności w sektorze rolno-spożywczym. Różnorodność jest ważnym czynni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2024 / 09:11
StoryEditor
Rząd rozważa wprowadzenie ceny minimalnej za alkohol. Napoje z procentami pod coraz większym ostrzałem
Czy rząd będzie bardziej, czy mniej radykalny w walce ze sprzedażą alkoholu w Polsce? (fot. Shutterstock)

W tle afery alkotubkowej oraz prób ograniczania sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych, rząd szuka kolejnych pomysłów na to, jak zmniejszyć spożycie napojów alkoholowych w naszym kraju. Jak zdradził wiceminister zdrowia Wojciech Konieczny, w grę wchodzi chociażby wprowadzenie minimalnej ceny za jeden gram alkoholu.

Postulat ten został przedstawiony w ubiegłym tygodniu przez wiceministra Wojciecha Koniecznego na antenie Programu I Polskiego Radia. Polityk zdradził jedynie, że pojawił się ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2024 / 12:29
StoryEditor
Frisco rozszerza kategorię produktów dla zwierząt. Zorganizowało specjalną akcję charytatywną
Frisco przekazało produkty schronisku dla zwierząt (fot. Frisco)

Sklep internetowy Frisco przekazał blisko cztery tony karmy o wartości ponad 45 tysięcy złotych Schronisku Viva w Korabiewicach. Inicjatywa była częścią kampanii promującej rozszerzenie oferty pet food. Firma zapowiada, że to nie koniec i portfolio produktów dla zwierząt jeszcze urośnie.

W czerwcu Frisco znacząco rozbudowało kategorię produktów dla zwierząt, wprowadzając szerszy wybór karm suchych, mokrych, przekąsek oraz akcesoriów. Obecnie w sklepie dostępny...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2024 14:47