16.07.2021 / 09:29
StoryEditor

Trend prozdrowotny nasila się wiosną i latem. Zwiększa się sprzedaż produktów fit i wege

Co roku w sezonie wiosenno-letnim rośnie zainteresowanie produktami wege, z mniejszą ilością cukru, bez glutenu i tłuszczu (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Od marca do czerwca zwiększa się popularność produktów bez cukru (+24 proc. r/r), bez tłuszczu (+35 r/r) czy zamienników mięsa (+32 proc. r/r) – wynika z danych firmy Listonic. Im bliżej lata i wakacyjnych urlopów, tym częściej konsumenci komponują swoje listy zakupowe w zgodzie z założeniami popularnych diet.

Rosnąca świadomość ekologiczna i propagowanie wiedzy dotyczącej nietolerancji żywieniowych sprawiły, że Polacy z roku na rok uważniej podchodzą do analizy koszyka zakupowego. Co...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2025 / 12:09
StoryEditor
Babak - tak wyglądają "polskie" sklepy convenience rozwijane w Ukrainie
Na zdj. sklep sieci Babak we Lwowie (fot. Babak)
Na zdj. sklep sieci Babak we Lwowie (fot. Babak)fot. Babak
Na zdj. sklep sieci Babak we Lwowie (fot. Babak)
Sklep sieci Babak we Lwowie (fot. Kamila Antonych)fot. Kamila Antonych
Na zdj. sklep sieci Babak we Lwowie (fot. Babak)
Sklep sieci Babak we Lwowie (fot. Kamila Antonych)fot. Kamila Antonych
Na zdj. sklep sieci Babak we Lwowie (fot. Babak)
Sklep sieci Babak we Lwowie (fot. Kamila Antonych)fot. Kamila Antonych
Na zdj. sklep sieci Babak we Lwowie (fot. Babak)
Na zdj. sklep sieci Babak we Lwowie (fot. Babak)
Na zdj. sklep sieci Babak we Lwowie (fot. Babak)
Na zdj. sklep sieci Babak we Lwowie (fot. Babak)

Zobacz, jak prezentują się pierwsze placówki sieci Babak otwarte we Lwowie. Jedna czwarta udziałów w tej sieci należy do Polaka Jędrzeja Solnickiego.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.06.2025 / 09:10
StoryEditor
Czerwone złoto, czyli ile waży rynek keczupu? Polacy najchętniej kupują go w…
Keczup (fot. Shutterstock)

Ketchup to jeden z najpopularniejszych dodatków w kuchni. Według danych udostępnionych przez Kraft Heinz Polacy najchętniej kupują go w dyskontach, a sama kategoria warta jest prawie 900 mln zł.

Najchętniej kupujemy ketchup w dyskontach, które są niekwestionowanym liderem i dzięki szerokiej dostępności oraz konkurencyjnym cenom cieszą się dużą popularnością wśród konsum...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:29