21.10.2024 / 22:38
StoryEditor

W sklepach Carrefour będzie taniej. Sieć podejmuje zobowiązania handlowe dotyczące marek własnych, produktów bio, roślinnych i lokalnych. Jakie konkretne?

Grupa Carrefour przyspiesza globalną transformację żywieniową i uruchamia drugą odsłonę programu “Act For Food”. W jego ramach Carrefour Polska ogłosił właśnie pięć swoich lokalnych zobowiązań handlowych dotyczących zwiększenia dostępności zdrowych produktów dla klientów. Celem realizowanej strategii jest trwała zmiana w sposobie odżywiania Polaków.

21 października br. wystartowała druga edycja programu “Act For Food”, w ramach której Grupa Carrefour zapowiedziała globalne zwiększenie dostępności cenowej zdrowych produktów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 15:01
StoryEditor
Nie tylko e-commerce. Parki i centra handlowe znów na fali?
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce 2025 – parki handlowe, centra i inwestycje (fot. Shutterstock)

Polski rynek nieruchomości handlowych dynamicznie odbudowuje się po pandemicznym spowolnieniu. Wzrost gospodarczy, stabilna pozycja e-commerce i aktywność inwestorów wspierają rozwój różnorodnych formatów handlowych w całym kraju. Jakie trendy dominują w 2025 roku i co oznaczają dla przyszłości sektora?

Pięć lat po globalnym kryzysie zdrowotnym wywołanym pandemią Covid-19, polski rynek nieruchomości handlowych wchodzi w nowy etap rozwoju. Prognozy przygotowane przez ekspertów J...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 15:44
StoryEditor
Duże przejęcie w branży zoologicznej. Europejski producent inwestuje w polski rynek
Duże przejęcie w branży zoologicznej. Europejski producent inwestuje w polski rynek (fot. Shutterstock)

Polski rynek zoologiczny staje się coraz bardziej zintegrowany z europejskim otoczeniem. Jeden z głównych europejskich producentów karmy dla zwierząt przejmuje dużego dystrybutora, z którym współpracuje od lat. Jak ta decyzja wpłynie na układ sił w Europie Środkowo-Wschodniej?

Grupa Vafo, jeden z największych europejskich producentów karm dla zwierząt,  przejęła firmę Azan – polskiego dystrybutora zoologicznego, z którym współpracowała od ponad dwóch ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. lipiec 2025 15:26