10.09.2021 / 14:58
StoryEditor

Żabka oferuje obiady ze Scooby-Doo. Dania z kultowym psem tylko w sklepach sieci

Marka własna Szamamm Kids z wizerunkiem Scooby-Doo w sklepach sieci Żabka (Żabka Polska)
Sieć Żabka rozszerza portfolio dań obiadowych marki własnej Szamamm o produkty dla dzieci Szamamm Kids. Dania charakteryzuje je wysoka jakość, smak i prosty skład, a także bajkowe opakowania na licencji ulubionej przez dzieci postaci – Scooby-Doo. Wraz z początkiem nowego roku szkolnego wystartowała kampania wizerunkowa „o rajuśku, ale dobre”, poświęcona Szamamm Kids.

– Nowa linia Szamamm Kids to nasza odpowiedź zarówno na potrzeby żywieniowe najmłodszych konsumentów, jak i na oczekiwania zapracowanych rodziców, którym niejednokrotnie brakuje...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 13:13
StoryEditor
Falstart Miniso. Chiński potentat przekłada otwarcie pierwszego sklepu w Polsce
Sklep Miniso (fot. Wikimedia)

Nowy sklep w Złotych Tarasach nie wystartuje, jak pierwotnie planowano,31 sierpnia, ale w późniejszym terminie. Sieć tłumaczy to problemami technicznymi.

“Z przykrością informujemy, że z powodu nieprzewidzianych problemów technicznych otwarcie sklepu, pierwotnie zaplanowane na 1 sierpnia w Złotych Tarasach, zostanie przesunięte n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2025 / 12:49
StoryEditor
Niemiecki potentat otwiera pierwszy sklep nad Wisłą. Operator chce pokazać Polakom portfolio swojej marki
Niemiecka marka Pino Küchen otworzyła pierwszy salon w Polsce. Jest on zlokalizowany w Domotece (fot. materiały prasowe)

Grupa Nobilia, jeden z trzech największych producentów kuchni w Niemczech, zdecydowała się otworzyć pierwszy salon marki Pino Küchen, na naszym rynku. Gdzie Polacy będą mogli poznać ofertę tej marki?

Centrum designu Dometeka, znajdujące się na warszawskim Targówku, ma nowego najemcę. Ponad 100 mkw. powierzchni zajął w nim salon niemieckiej marki Pino Küchen, specja...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 21:46