05.04.2024 / 17:28
StoryEditor

Ukraiński producent lodów kupił Nordis, jednego z największych w Polsce producentów i dystrybutorów mrożonek. Jakie ma plany?

Lody Megi firmy Nordis, FB
Ukraińska firma Trzy Niedźwiedzie specjalizująca się w produkcji lodów i mrożonek przejęła firmę Nordis Chłodnie Polskie z Zielonej Góry. Polska spółka jest jednym z największych producentów lodów i produktów mrożonych na krajowym rynku.

Dmitrij Uszmajew, założyciel firmy Trzy Niedźwiedzie poinformował w rozmowie z magazynem Forbes, że "naprawdę kupiliśmy zakłady Nordis w Polsce." Dodał, że przejęta spółka jest ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.05.2024 / 18:53
StoryEditor
Branża handlowa w samych Niemczech spodziewa się 3,8 mld euro przychodu z Euro 2024. Zyskają sprzedawcy żywności i gadżetów
Euro 2024 podbije sprzedaż w sklepach spożywczych (Shutterstock)
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2024 ruszą 14 czerwca br. Niemieckie Stowarzyszenie Handlu (HDE) szacuje dodatkową sprzedaż detaliczną związana z tą imprezą na 3,8 mld euro. Jak wykazało badanie przeprowadzone przez HDE i Appinio, szczególnie poszukiwane będą artykuły spożywcze i dla fanów.

Jedna trzecia spośród przebywających w Niemczech podczas Euro 2024 spodziewa się wydać na dodatkowe zakupy od 101 do 200 euro. Na wydatki związane Mistrzostwami Europy w piłce n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2024 / 08:17
StoryEditor
Eurocash z większą stratą netto niż przed rokiem. Przychody grupy wzrosły o mniej niż 0,5 proc.
Hurtownia Grupy Eurocash (fot. Solar 760L Foto/Shutterstock)
W pierwszym kwartale 2024 r. przychody ze sprzedaży Grupy Eurocash były nieznacznie większe niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Strata netto w ujęciu procentowym zwiększyła się natomiast znacząco.

Jak podała grupa w raporcie skonsolidowanym, przychody ze sprzedaży w okresie trzech pierwszych miesięcy roku sięgnęły prawie 7,625 mld zł. Rok wcześniej wyniosły 7,588 mld zł. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. maj 2024 00:03