23.05.2023 / 09:34
StoryEditor

Unilever stał się przedsiębiorstwem działającym wyłącznie w chmurze. Gigantyczna migracja ukończona

Biuro Unilever w Tajlandii (Shutterstock)
Unilever we współpracy z Accenture i Microsoftem przeprowadziły jedną z największych i najbardziej kompleksowych migracji do chmury wśród firm z branży dóbr konsumpcyjnych. Gigant rynku FMCG stał się przedsiębiorstwem działającym wyłącznie w oparciu o rozwiązania chmurowe.

Dzięki bliskiej współpracy Unilever z Accenture, Microsoft oraz ich spółką Avanade, firmom udało się przeprowadzić transformację chmurową w ciągu zaledwie 18 miesi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 10:26
StoryEditor
Konsumenci nie mają problemów z "mięsnymi" nazwami produktów roślinnych. Czy potrzebne są unijne regulacje?
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Podczas zaplanowanego na 11 grudnia posiedzenia Rady ds. Rolnictwa i Rybołówstwa Unii Europejskiej kraje członkowskie będą głosować nad potencjalnym zakazem etykiet wykorzystujących "mięsne" terminy dla produktów roślinnych. Tymczasem – jak przekonuje Fundacja ProVeg, konsumenci bez trudu rozróżniają roślinne zamienniki mięsa od produktów mięsnych.

Konsumenci akceptują stosowanie tradycyjnych nazw dla produktów roślinnych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez Panel Ariadna w grudniu 2023 roku na zlecenie Fundacji Pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2025 / 11:57
StoryEditor
Dino idzie śladem Biedronki. Pierwszy sklep w Warszawie jest już prawie gotowy
Sieć z Krotoszyna skraca dystans do swojego głównego konkurenta, czyli Biedronki

Sieć z Krotoszyna skraca dystans do swojego głównego konkurenta. Zatowarowuje właśnie pierwszy sklep w stolicy, który pod wieloma względami będzie inny niż dotychczasowe placówki. Dino śmiało staje też do bezpośredniej konkurencji z Biedronką.

W artykule przeczytasz:

  • Ekspansja Dino w Warszawie
  • Co łączy Dino z Biedronką?
  • Plany ekspansji sieci Dino
  Dino ruszyło z inwestycjami w stolicy. Sieć kojarzona dotyc...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. grudzień 2025 19:58