29.04.2022 / 13:49
StoryEditor

Vitakraft wprowadza do swojej oferty naturalne przysmaki dla zwierząt

Vita® Naturals - naturalne przysmaki dla zwierząt (fot. materiał partnera)
Coraz częściej dokładne czytanie etykiet dotyczy nie tylko żywności dla ludzi. Trend ten przekłada się na przysmaki i pokarm dla zwierząt domowych. Świadomi opiekunowie zwierząt wnikliwie analizują skład podawanych swoim podopiecznym produktów, stąd też coraz więcej producentów wprowadza do swoich ofert w 100% naturalne karmy i przysmaki.

Vitakraft wprowadza do swojej oferty naturalne przysmaki dla zwierząt. W chwili obecnej są to 2 przysmaki dla kotów w różnych wariantach smakowych, a już za niedługo pojawi się przysmak dla psa również w 2 smakach.

Vita® Naturals Stick to pyszne, mięsne, w 100% naturalne przekąski. Występują w 2 wariantach smakowych: łosoś w jakości MSC oraz z kurczakiem. Dzięki rowkom można go również idealnie porcjować i podawać w kawałeczkach.

Vita® Naturals Liquid Snack to pyszne, kremowe, płynne, w 100% naturalne przekąski. Występują w 2 wariantach smakowych: łosoś w jakości MSC oraz z wołowiną. 5 indywidualnie zapakowanych przekąsek w kartonowym pudełku

Vita® Naturals Stick dla psów to pyszne, mięsne, w 100% naturalne przekąski. Występować będą w 2 wariantach smakowych: z wołowiną oraz z kurczakiem. Dzięki rowkom można go również idealnie porcjować i podawać w kawałeczkach.

W tym VITA Promise: obietnica Vitakraft dotycząca 100% naturalnych składników w karmach dla zwierząt, oczywiście bez dodatków i wyprodukowanych w Niemczech.

09.09.2023 / 18:06
StoryEditor

PiS mówi o franczyzie w swoim programie wyborczym. Zapisy podobne do tych z projektu ustawy, której nie uda się uchwalić przed wyborami

Sklep sieci Lewiatan w Krakowie (Shutterstock)
Prawo i Sprawiedliwość opublikowało na swojej stronie internetowej szczegółowy program wyborczy. Znalazły się tam zapisy dotyczące regulacji franczyzy. Są dosyć podobne do zapisów projektu ustawy, z którą partia nie zdążyła w tej kadencji parlamentu.

W programie PiS zapisał, że wprowadzi jasną definicję franczyzy.

„Chcemy równości uczestników tego rynku, zarówno wielkich sieci, jak i drobnych przedsiębiorców, którzy dec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
07.09.2023 / 13:13
StoryEditor

Rynek dóbr luksusowych trzyma się mocno pomimo kryzysu. Pokaźny wzrost przychodów branży

Sprzedaż produktów luksusowych wzrosła i to wyraźnie. Na zdj. torebki w salonie marki Hermes w Zurychu (fot. Sorbis/shutterstock)
Sektor dóbr luksusowych zwiększył w 2022 r. globalnie przychody o ponad 15 proc., wynika z najnowszego raportu Deloitte. Branża wyceniana na 730 mld dolarów odnotowała wzrosty we wszystkich kategoria. Czego jeszcze dowiadujemy się z raportu firmy doradczej?

Raport "Global Fashion & Luxury Private Equity and Investors Survey 2023", jak podkreślają jego autorzy, opiera się na trzech elementach: podsumowaniu wartości branży mody i dób...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22. wrzesień 2023 05:07