02.03.2024 / 11:25
StoryEditor

ZPC Otmuchów raportuje wyniki finansowe wypracowane w 2023 r. Firma akcentuje niemal trzykrotny wzrost zysków na poziomie EBITDA

ZPC Otmuchów raportuje wyniki finansowe wypracowane w 2023 r. Zdj. ilustracyjne (fot. Shutterstock)
Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów, producent słodyczy, jeden z wiodących producentów żelków w Europie, raportuje "satysfakcjonujące" wyniki finansowe osiągnięte w 2023 r., przede wszystkim wysoką rentowność, która na poziomie EBITDA wyniosła ponad 31 mln zł, co oznacza wzrost o 287 proc. rdr.. Przychody spółki to blisko 285 mln zł.

– W ostatnim kwartale minionego roku odnotowaliśmy satysfakcjonujące nas wyniki finansowe dzięki ogromnemu zaangażowaniu naszych pracowników i wspólnemu dążeniu do celu. Druga p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2025 / 14:00
StoryEditor
Unia wzięła się za bezalkoholowy "alkohol". Producenci napojów NoLo mogą stracić swoje brandy
Jakie będą skutki wyroku TSUE w sprawie ”bezalkoholowego ginu” dla branży? (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Okazuje się, że producenci "alkoholu" NoLo od lat balansują na granicy między kreatywnym marketingiem a unijnymi regulacjami. Najnowszy wyrok TSUE pokazuje jednak, że ta granica właśnie została wyraźnie narysowana – i to w sposób, który może wywrócić rynek do góry nogami.

O tym przeczytasz w artykule:

  • Wyrok w sprawie bezalkoholowego ginu
  • Co wyrok oznacza dla branży NoLo?
  • Czy wino i piwo może być bezalkoholowe?
  • Czy UE zakaże "alkoholu" b...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2025 / 16:07
StoryEditor
Shrinkflacja Prince Polo XXL! Producent wafelków zmniejszył gramaturę, ale nie cenę
Shrinkflacja Prince Polo XXL! Firma Mondelez producent wafelków oskarżony o zmniejszenie gramatury produktu

Stowarzyszenie Rzemieślnik złożyło zawiadomienie do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), wnosząc o wszczęcie postępowania w sprawie stosowania praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów przez firmę Mondelez Polska. Chodzi o wafelki Prince Polo.

Podstawą zawiadomienia jest zjawisko downsizingu (shrinkflacji), czyli redukcja gramatury wafelka Prince Polo XXL z 50 g do 45 g. Jak podaje Mirosław Kurek, prezes Sto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. listopad 2025 05:18