05.06.2024 / 16:20
StoryEditor

Żywiec Zdrój wypuszcza na rynek limitowaną serię z influencerami. "Patec" i "Nieuczesana" trafią na puszki

Żywiec Zdrój Naturalna Nuta (fot. Żywiec Zdrój)
Już wkrótce na sklepowych półkach pojawią się puszki Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta z wizerunkami influencerów. Nowy design powstał we współpracy z czołowym youtuberem Jakubem Pateckim, znanym jako Patec oraz popularną streamerką gamingową Nieuczesaną, czyli Karoliną Brodnicką. Limitowana edycja puszek o pojemności 330 ml będzie dostępna w całej Polsce i obejmie wszystkie warianty smakowe.

Jakub „Patec” Patecki jest związany z Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta już od kilku sezonów, dlatego zamieszczenie wizerunku twórcy na puszkach było kolejnym krokiem tej owocnej ws...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.06.2024 / 11:05
StoryEditor
Wszystkie stacje własne spółki Mol Polska przeszły rebranding. Pora na placówki franczyzowe
Stacja Mol (mat. prasowe)
Wszystkie stacje własne spółki Mol Polska – 273 lokalizacje – zmieniły już barwy na docelowe. Tym samym ok. 70 proc. sieci spółki operuje pod marką Mol. Kolejnym istotnym krokiem będzie rebranding przeszło stu stacji franczyzowych. Spółka będzie też rozwijać sieć punktów koncepcyjnych Fresh Corner, oferujących pełną ofertę spożywczą i gastronomiczną Mol.

– Mamy za sobą ważny etap. W nieco ponad rok, pół miesiąca przed pierwotnie zakładanym terminem, zmieniliśmy barwy prawie ¾ sieci, wszystkich naszych stacji własnych, co ma nieb...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2024 / 16:49
StoryEditor
Minister pracy Agnieszka Dziemianowicz-Bąk o tym, kto zyska na liberalizacji przepisów o handlu w niedziele
Agnieszka Dziemianowicz-Bąk, minister pracy (youtube.com/@SejmRP_PL)
Agnieszka Dziemianowicz-Bąk mówiła w Sejmie o tym, kto zyska, a kto straci na liberalizacji handlu w niedziele. Nad poselskim projektem ustawy debatowano w Sejmie w czwartek, 13 czerwca br., natomiast głosowanie w sprawie dalszych losów projektu odbędzie się prawdopodobnie w piątek, 14 czerwca br.

W Sejmie odbyło się czytanie poselskiego projektu ustawy o zmianie ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele i święta oraz w niektóre inne dni oraz ustawy – Kodeks pracy, której ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. czerwiec 2024 11:21