01.09.2016 / 11:27
StoryEditor

2/3 polskich dzieci kupuje żywność w drodze do lub ze szkoły

Polskie dzieci chętnie wstępują do sklepu w drodze do szkoły, bądź wracając do domu po lekcjach (fot. Pixabay/CC0)
Aż 63 proc. polskich dzieci w wieku szkolnym kupuje samodzielnie produkty spożywcze w drodze do lub ze szkoły przynajmniej raz w tygodniu. Zwykle decydują się na drożdżówki, batony i wafelki, a do picia: wodę, soki oraz nektary - wynika z badania przeprowadzonego w lipcu przez ARC Rynek i Opinia.

Co czwarty polski uczeń nie kupuje żadnych produktów spożywczych w drodze do lub ze szkoły. Pozostali korzystają z oferty sklepów spożywczych, co dziewiąty codziennie. Wyraźnie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
14.09.2023 / 09:03
StoryEditor

E.Leclerc kupił Tesco. Francuska sieć daje mocny sygnał, że chce się rozwijać w Polsce

Wypieki marki własnej Tesco od wielu lat powstają w wyniku współpracy z zaufanymi producentami, a wszyscy dostawcy produktów są systematycznie kontrolowani i audytowani w oparciu o Standard Wyrobów Żywnościowych Tesco (fot. ŁR/wiadomoscihandlowe.pl)
E.Leclerc sfinalizował transakcję zakupu obiektu handlowego typu convenience w Jeleniej Górze. Inwestycja została nabyta przez E.Leclerc od firmy Tesco. W obiekcie funkcjonują już między innymi Decathlon, RTV Euro AGD, swoją działalność rozpoczęła niedawno stacja paliw E.Leclerc. Otwarcie hipermarketu spożywczego E.Leclerc planowane jest na listopad 2023 r.

E.Leclerc nabył od Tesco obiekt handlowy zlokalizowany przy al. Jana Pawła II 17 w Jeleniej Górze. Obecnie budynek znajduje się w trakcie zewnętrznych i wewnętrznych prac rewit...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.09.2023 / 11:30
StoryEditor

Zara otworzy największy jak dotąd sklep. Ma nowy pomysł na przyspieszenie rozwoju?

Salon sieci Zara (fot. ThamKC/Shutterstock)
Zara, hiszpański gigant odzieżowy, otwiera swój największy sklep na świecie. Decydując się na taki krok udowadnia, że z czasów kryzysu wychodzi obronną ręką. Nowy megabutik lubianej przez wielu klientów sieci odzieżowej zostanie otwarty już jesienią w Rotterdamie.

Podczas gdy wiele sklepów walczy o przetrwanie, Zara udowadnia, że radzi sobie całkiem nieźle, otwierając kolejny, tym razem gigantyczny sklep. Inditex, właściciel hiszpa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26. wrzesień 2023 14:36