30.07.2013 / 10:25
StoryEditor

Abpol rozpoczyna współpracę z Eurocash

()
Abpol Company Polska, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect rozpoczęła sprzedaż prezerwatyw You&Me poprzez sieć Eurocash/KDWT.

Własna marka prezerwatyw została wprowadzona przez Abpol do oferty w czerwcu br. Dzięki stworzeniu marki You&Me spółka planuje w pełni powrócić na rynek prezerwatyw po zbyciu Ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 32% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.05.2024 / 18:40
StoryEditor
Koniec zastępowania ulubionych produktów tańszymi odpowiednikami. Marki producenckie wracają do łask!
Z danych NielsenIQ wynika, że konsumenci bardziej optymistycznie podchodzą do zakupów FMCG i rezygnują z części strategii oszczędnościowych (fot. Shuterstock)
Na fali rosnącego optymizmu konsumenckiego, część strategii oszczędnościowych stosowanych przez Polaków przez ostatnie cztery kryzysowe lata zaczyna powoli odchodzić w niepamięć – stwierdziła Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzająca NielsenIQ, w prezentacji przedstawionej na 6. Kongresie Nowoczesnej Dystrybucji. Jednocześnie dwie taktyki zakupowe nadal pozostaje aktualne.

Z deklaracji konsumentów, które znajdują potwierdzenie w danych liczbowych, wynika, że Polacy zaczynają obecnie odchodzić od kilku strategii stosowanych przez nich przez ostatn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.05.2024 / 13:04
StoryEditor
Żabka uruchomiła już pięć sklepów Froo w Rumunii. W Bukareszcie promuje asortyment gastronomiczny
W Rumunii działają już sklepy pod szyldem Froo (Froo Romania Retail)
W Bukareszcie otwierają się nowe sklepy pod marką Froo, działa ich już pięć. Rumuńska wersja Żabki wystartowała od razu z pełnym asortymentem bistro, czyli takim, który do polskich sklepów dopiero jest wdrażany.

Żabka przeniosła do Rumunii cały koncept sklepu conveniance i to taki w wersji rozbudowanej. W Polsce dopiero wdrażana jest oferta gastronomiczna z pieców konw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. czerwiec 2024 02:33