24.07.2019 / 00:01
StoryEditor

Auchan i Biedronka wychodzą w czerwcu na czoło rankingu najtańszych sieci [KOSZYK CEN]

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
W kolejnej, czerwcowej edycji ogólnopolskiego porównania cen produktów na co dzień kupowanych przez polskich konsumentów na czoło stawki wysunęły się sieci Biedronka i Auchan. Do badania wytypowano 10 najpopularniejszych sieci branży FMCG z kanału tradycyjnego – Auchan, Biedronka, Carrefour, E.Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Selgros Cash & Carry, Tesco – oraz sieć Frisco.pl, reprezentującą kanał e-commerce – raport „Koszyk cenowy ASM SFA”.

Dane do bieżącego raportu zostały zebrane w dniach 17-25.06.2019 r. Comiesięczna analiza wyników pokaże wahania średnich cen kategorii produktowych w skali całego kraju i stanow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.07.2025 / 16:35
StoryEditor
Żabka Nano zmniejsza stratę. Sieć chce przypomnieć o swoim istnieniu
Na zdj. autonomiczna Żabka Nano w Warszawie (fot. mares90/Shutterstock)

Sieć sklepów autonomicznych Żabka Nano pokazała wyniki finansowe za 2024 rok. Przychody rosły szybciej niż koszty, więc sieć poprawiła rezultat. Nadal jednak nie jest rentowna.

Żabka Nano zanotowała 32,6 mln zł przychodu w 2024 roku wobec 25,7 mln rok wcześniej. Koszty urosły z kolei z 30,7 mln do 33,3 mln zł.

Przełożyło się to na stratę z dział...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 08:58
StoryEditor
Co oznaczają dane GUS o sprzedaży detalicznej w czerwcu dla kanału e-commerce? [KOMENTARZE EKSPERTÓW]
Sklepy internetowe zobowiązane są do podawania najniższej ceny z ostatnich 30 dni (Shutterstock)

Sygnalne dane GUS o sprzedaży detalicznej w czerwcu wskazują raczej na stabilizację niż na dynamiczny wzrost. Eksperci zastanawiają się, co to oznacza dla polskiego handlu online. Ich opinie są generalnie ostrożnie optymistyczne, choć wskazują też na zagrożenia.

Iwona Nalbach, Head of Business Development w Sales Intelligence, Digitree Group

Czerwcowe dane potwierdzają, że polski e-commerce wszedł w fazę stabilnego dojrzewania. Sez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 18:01