14.04.2021 / 11:07
StoryEditor

Branża spożywcza świetnie sobie radzi w pandemii. Menedżerowie pełni optymizmu [BADANIE]

Proces produkcyjny w ZM Pekpol od kilkunastu lat jest zmodernizowany i zautomatyzowany (fot. mat. pras.)
Tylko 7 proc. firm z branży spożywczej zmniejszałoby produkcję, gdyby w najbliższym czasie ich sytuacja się pogorszyła. Optymistyczne nastawienie bierze się z dobrych danych za ostatnie miesiące. W lutym br. w 80 proc. firm wielkość produkcji była wyższa lub taka sama niż przed pandemią. Pokazują to badania Food Research Institute (FRI).

– Nawet jeśli w pierwszych miesiącach od wybuchu pandemii firmy spożywcze zmagały się ogromnymi turbulencjami, to ostatecznie sytuacja większości jest dobra a menedżerowie racze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 11:38
StoryEditor
Allegro w sojuszu z konkurentem InPost. "Mamy największą sieć automatów paczkowych"
Allegro w sojuszu z DPD Polska. ”Mamy największą sieć automatów paczkowych” - ogłasza Marcin Kuśmierz (fot. Shutterstock + LinkedIn/Marcin Kuśmierz)

Szef Allegro ogłosił nawiązanie partnerstwa z DPD Polska. – Allegro Delivery stało się największą siecią automatów paczkowych – dodaje Marcin Kuśmierz. To kolejny element konfliktu między Allegro i InPostem. Ale część klientów nie jest z tego zadowolona i wskazuje, że może zmienić miejsce zakupów.

W artykule przeczytasz:

  • Allegro Delivery ma już ponad 31 tys. automatów paczkowych
  • Umowa Allegro z DPD Polska do kwietnia 2030 roku
  • Allegro Delivery to efekt współpracy DHL, DPD, Orlen Paczka i Allegro
  • „Nie ma InPostu w sklepie? Nie robię zakupów”
  • Konflikt między Allegro i InPostem. W tle pozew na 100 mln zł

Allegro Delivery ma już ponad 31 tys. automatów paczkowych

– To się po prostu stało! Allegro Delivery stało się największą siecią automatów paczkowych i punktów PUDO w Polsce – ogłosił w mediach społecznościowych Marcin Kuśmierz, prezes Allegro.

– Dzięki nowemu partnerstwu z DPD Polska nasi klienci mają teraz dostęp do jeszcze większej liczby metod dostawy i dogodnych lokalizacji. Nasz najnowszy partner jest obecny w Polsce od ponad trzech dekad. Dodatkowo łączy w sobie lokalne i międzynarodowe doświadczenie, ponieważ należy do Geopost, jednej z wiodących europejskich firm logistycznych. Allegro Delivery posiada ponad 31 000 automatów paczkowych i 37 000 punktów odbioru – dodaje szef Allegro.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 12:53
StoryEditor
Żabka pomaga. Retail media pomagają w precyzyjnym dotarciu do potencjalnych darczyńców
Żabka Polska nawiązała współpracę z platformą Pomagam.pl, aby promować dobroczynność

Żabka Polska nawiązała współpracę z platformą Pomagam.pl, aby promować dobroczynność. Dzięki wykorzystaniu ekranów reklamowych w swoich sklepach, sieć wspiera zbiórki pieniędzy na cele charytatywne. Akcja rozpoczęła się 5 września, w Międzynarodowy Dzień Dobroczynności.

Żabka wspiera dobroczynność

W ramach kampanii Żabka Ads, ekrany w witrynach ponad 3000 sklepów wyświetlają komunikaty zachęcające do wsparcia konkretnych zbiórek. Dzięki tem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 11:57