30.01.2019 / 13:06
StoryEditor

Centra convenience to przyszłość polskiego rynku nieruchomości handlowych

(fot. mat. prasowe)
Małe parki handlowe i duże, wielofunkcyjne centra to projekty, które w najbliższym czasie zdominują listę nowych inwestycji na polskim rynku nieruchomości handlowych - piszą eksperci Cushman & Wakefield.

Całkowita wielkość powierzchni handlowej oddanej do użytku w 2018 roku wyniosła około 420 000 mkw. Zasoby powierzchni handlowej powiększyły się o 3 proc. osiągając poziom 14,7 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.05.2024 / 13:35
StoryEditor
Czy do Chin wciąż mogę sprzedać swój produkt? Komentarz ekspertów z Państwa Środka [TYLKO U NAS]
Czy polskie firmy mogą odnosić sukcesy w Chinach?
Chiny przez dekady nie wibrowały w przestrzeni publicznej. Od czasu COVIDU sytuacja się diametralnie zmieniła. Państwo Środka weszło na pierwsze strony gazet i tam już pozostanie. Poza rolą Chin w geopolityce, dziś chętnie dyskutujemy o chińskich samochodach. Kto miał okazję taki prowadzić lub widział na żywo, wie, że jest co komentować. Stylistyka, jakość wnętrza przykuwa uwagę. Czy z tego można wyciągnąć wnioski w odniesieniu do produktów konsumenckich? Czy widząc, jaki poziom Chińczycy osiągnęli w motoryzacji, można postawić pytanie: "Czy do Chin wciąż mogę sprzedać swój produkt?"

Odpowiedź jest prosta, ale jej rozwinięcie dłuższe. Można i powinno się sprzedawać do Chin. Chiny, podobnie zresztą jak inne duże rynki azjatyckie tj. Indie, Indonezja czy Wietn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.05.2024 / 14:43
StoryEditor
Grupa PSB rozlicza się z realizacji nowej strategii i uruchamia nowy format sklepów Mrówka Express
Sklep PSB Mrówka Express w Szczecinie (Grupa PSB)
Rozwój cyfryzacji i standaryzacja to najważniejsze spośród pięciu filarów strategii Grupy PSB. Właściciel sklepów PSB Mrówka i marketów budowlanych PSB Profi zrealizował 76 projektów strategicznych i rozwija nowy format sklepów.

Grupa PSB realizuje nową strategię przyjętą na lata 2023-25. Opiera się ona na pięciu filarach: cyfryzacji, warunkach handlowych, marketingu i komunikacji, zasobach ludzkich oraz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. maj 2024 10:45