13.02.2017 / 21:29
StoryEditor

Ceny w sklepach szybko rosną. Po deflacji nie ma już śladu

Sklep sieci Piotr i Paweł (materiały własne)
W  styczniu  2017 r.  ceny  towarów  i  usług  konsumpcyjnych,  według  wstępnych danych Głównego Urzędu Statystycznego, były wyższe o 0,4 proc. niż w grudniu ub. roku oraz o 1,8 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem ub. roku.

Ceny żywności i napojów bezalkoholowych wzrosły w stosunku do poprzedniego miesiąca o 1,8 proc. Więcej niż w grudniu ub. roku konsumenci płacili za owoce, warzywa oraz mąkę psze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 11:26
StoryEditor
Zakaz handlu w sobotę wieczorem? Posłanka chce skracać godziny otwarcia sklepów, Solidarność przyklaskuje temu pomysłowi
Czy sklepy powinny być krócej czynne w soboty? (fot. Shutterstock)

Nie liberalizacja przepisów ograniczających handel w niedziele, lecz skrócenie godzin otwarcia sklepów w sobotni wieczór - to pomysł, jaki podczas wtorkowej "wielkiej debaty" w Sejmie zgłoszony został przez posłankę Lewicy Razem Marcelinę Zawiszę. Idea ta podoba się Alfredowi Bujarze, przewodniczącemu handlowej Solidarności, który w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl wskazuje, to której godziny sklepy powinny być otwarte w soboty... a także od poniedziałku do piątku.

- Ja bym chciała, żebyśmy zamiast dyskusji ciągłej i nieustannej o tym, jak zlikwidować zakaz handlu w niedziele, rozmawiali o tym, co możemy zrobić, żeby zapewnić większej grup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2024 / 13:59
StoryEditor
Alexander Lauer, Aldi Nord: polski rynek jest dla nas wyjątkowy, chcemy przekonać Polaków do naszych marek własnych
Alexander Lauer, dyrektor ds zakupów w grupie Aldi Nord

Polski rynek stanowi szczególne wyzwanie dla sieci Aldi – udział marek własnych jest tu znacznie niższy, niż na innych rynkach. Nasza nowa strategia private label pomoże to zmienić oraz bardziej przekonać do nas polskich klientów – uważa Alexander Lauer z Aldi Nord.

– Rynek polski jest szczególnym rynkiem dla Aldiego. Udział marek własnych sięgał tu w ubiegłym roku 67 proc., podczas gdy na innych rynkach poziom ten wynosił 70-80 proc. – pod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. listopad 2024 15:05