12.09.2016 / 14:28
StoryEditor

Badanie cenowe Global Pricing 2016: Co druga firma aktywnie zaangażowana w wojnę cenową

(fot. materiały własne)
Silniejsza konkurencja ze strony tanich dostawców oraz wzmacniająca się pozycja negocjacyjna klientów to tylko dwa z wielu powodów rosnącej presji cenowej niezależnie od branży. Firmy nie muszą biernie poddawać się temu zjawisku… Mogą odpowiedzieć, wdrażając efektywne podejście do zarządzania cenami.

Liczby są alarmujące: 8 na 10 firm niezależnie od branży odczuwa silniejszą presję cenową. Niemal połowa firm biorących udział w badaniu (49%) przyznaje, że jest aktywnie zaanga...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
04.10.2023 / 13:40
StoryEditor

Lisek wystartował z wyborczym spotem reklamowym

Kadr z reklamy Lisek.app (youtube.com)
Lisek.app, platforma q-commerce służąca do zamawiania zakupów spożywczych, rozpoczęła swoją kampanię reklamową inspirowaną nadchodzącymi wyborami parlamentarnymi. W spocie promowanym hasłem „wybierzmy przyszłość zakupów” firma przedstawia promocje dnia.

"Polacy wybierają codziennie, Polacy czekają na konkrety i realne działania przez cały okres kadencji. Będziemy twardzi! Nie pozwolimy, aby jakaś sytuacja nas rozbiła. Dlatego s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
02.10.2023 / 14:44
StoryEditor

Nie ma uniwersalnej recepty na cyfrową transformację

Jadwiga Wojtas, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Soneta, która jest producentem oprogramowania ERP enova365 (fot. mat. pras.)
Transformacja wymaga od firmy strategicznego podejścia, zaangażowania pracowników i klientów, wykorzystania odpowiednich technologii i ciągłego doskonalenia. Nie ma jednej uniwersalnej recepty na to, jak się do tego zabrać, ale można wyróżnić kilka kluczowych czynników, które mogą pomóc w tym zadaniu – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Jadwiga Wojtas, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Soneta, która jest producentem oprogramowania ERP enova365.

W jakim celu firmy z branży FMCG wdrażają rozwiązania cyfrowe?

Cyfryzacja ma na celu przede wszystkim ułatwienie dostępu do informacji, usług i zasobów oraz poprawę jakości...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
05. październik 2023 05:11