29.05.2017 / 11:51
StoryEditor

Co szósty Polak codziennie je lody

(fot. pixabay)
Z badania przeprowadzonego dla „Wiadomości Handlowych” przez agencję Skilltelligence wynika,że praktycznie wszyscy Polacy jedzą lody. To jednoznaczna wskazówka, że w sklepie powinna się znaleźć dobrze zaopatrzona zamrażarka. Na jakie produkty warto postawić?

Lody na patyku przed rożkami z ponaddwukrotną przewagą nad familijnymi – tak wygląda struktura zakupów lodów z podziałem na ich segmenty. Dane Skilltelligence wskazują jednocześ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21.11.2023 / 15:48
StoryEditor
Kompania Piwowarska odzyska energię z chłodzenia piwa. Chce zużywać mniej gazu ziemnego
Pompa ciepła w browarze w Tychach (fot. Kompania Piwowarska)
Kompania Piwowarska zainstalowała nowoczesne rozwiązanie w swoim browarze w Tychach. Chodzi o system odzyskiwania energii oparty na pompie ciepła, który ma zmniejszyć spalanie gazu ziemnego i emisję dwutlenku węgla o 15 procent.

Jak zwraca uwagę firma, warzenie piwa to proces wymagający dużych ilości energii cieplnej, a graniczenie emisji związanych z pozyskiwaniem tego rodzaju energii jest dużym wyzwa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.11.2023 / 08:51
StoryEditor
W Olkuszu otwarto nowy park handlowy. Wśród najemców Biedronka, Stokrotka, Castorama i Pepco
N-Park w Olkuszu (Napollo)
N-Park w Olkuszu, który ruszył w listopadzie, jest kolejną inwestycją spółki Napollo. W nowym centrum handlowym znajduje się 29 lokali o metrażu od kilkudziesięciu do prawie 3 tys. mkw.

Nowy park handlowy w Olkuszu jest dziewiętnastym w portfolio firmy Napollo. To zarazem jeden z największych N-Parków otwartych przez spółkę. Jego powierzchnia liczy 16 tys. mkw....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
03. grudzień 2023 20:50