30.11.2016 / 20:15
StoryEditor

Dzięki 500+ dzieci dostaną podwyżkę kieszonkowego. Na co wydadzą pieniądze?

(materiały własne)
Firma GFK opublikowała wyniki raportu „Junior Shopper 2016” o postawach i zrachowaniach zakupowych dzieci. Jednym z elementów badania była kwestia wpływu programu Rodzina 500+ na wydatki rodzin, w tym najmłodszych konsumentów. Świadomość istnienia programu Rodzina 500+ jest wśród rodziców bardzo wysoka i sięga 98 proc., choć nie wszystkie rodziny spełniają kryteria umożliwiające ubieganie się o pieniądze z tego programu.

Zdecydowana większość rodzin, które korzystają już z Programu 500+ lub oczekują na pozytywne rozpatrzenie wniosku deklaruje, iż pieniądze z tego tytułu są, lub będą, przeznaczon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 09:55
StoryEditor
Po Allegro, Zalando, Aliexpress i Uber kolejny cyfrowy gigant cyfrowy na celowniku UOKIK

Prezes UOKiK zobowiązał Booking.com do właściwego informowania o tym, czy wynajmujący to przedsiębiorca. Konsumenci muszą wiedzieć, za co odpowiada internetowa platforma handlowa a za co podmioty oferujące noclegi. Spółka wprowadzi zmiany, a uprawnionym użytkownikom przyzna rekompensaty.

W ramach monitoringu sprawdzającego wprowadzenie dyrektywy Omnibus, prezes UOKiK zakwestionował realizację obowiązków informacyjnych przez spółkę Booking.com.

– Od pona...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2025 / 17:06
StoryEditor
E-commerce kontra sklepy stacjonarne. Jakie kanały sprzedaży karmy dla zwierząt wybierają konsumenci?
Jakie kanały sprzedaży karmy dla zwierząt wybierają konsumenci? (fot. Shutterstock)

Polacy coraz chętniej wydają pieniądze na swoich pupili – W 2024 roku wartość rynku produktów dla zwierząt przekroczyła 4,9 mld złotych, a wzrost rok do roku wyniósł aż 10 proc. To jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w Europie. Co więcej, aż 60 proc. gospodarstw domowych w Polsce ma pod opieką psa, kota lub inne zwierzę. W segmencie o takiej wadze jest o co walczyć. Czy w kolejnych latach to internet zdominuje zakupy dla zwierząt domowych czy jednak wygra kanał tradycyjny?

Za boomem stoi trend, który zdominował całą branżę – humanizacja zwierząt. Pupil przestaje być "tylko" psem czy kotem, a staje się pełnoprawnym członkiem rodziny. To oznacza wię...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. sierpień 2025 00:42