10.08.2018 / 14:11
StoryEditor

Francuskie hipermarkety próbują nowych konceptów click&collect, by wejść do centrów miast

(By stoic1 [CC BY 2.0])
Udziały rynkowe hipermarketów spadają w całej Europie. Francuskie placówki zlokalizowane są głównie na obrzeżach miast. Klienci coraz mniej chętnie wybierają się tam na duże tygodniowe zakupy, które zabierają czas. Coraz częściej wolą kupować online. Sieci próbują do nich dotrzeć, organizując w centrach miast małe punkty odbioru zamówień online. Warto wypróbować ten koncept – uważa Gildas Aïtamer, starszy analityk detalu firmy LZ Retailytics.

Hipermarkety zawsze bazowały na niskich cenach, szerokim asortymencie i zasadzie „wszystko pod jednym dachem”. Te same zalety ma e-commerce, który jednak dodatkowo oferuje wygod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
08.12.2023 / 08:32
StoryEditor
Niemal co trzeci Polak spędza przed świętami cztery godziny w sklepie. Większości kojarzy się to z dużymi kolejkami
Delio to usługa rozwijana przez Lite e-Commerce z Grupy Żabka (fot. mat. prasowe)
Badania przeprowadzone przez sklep internetowy z żywnością Delio mówią, że choć większości Polaków przedświąteczne zakupy kojarzą się z dużymi kolejkami, to i tak poświęcają czas na wizyty w sklepach.

Prawie 41 proc. ankietowanych potrzebuje 2 godzin, ale już dla ponad 30 proc. badanych ten czas wydłuża się aż do 4 godzin. Co dziesiąty spędza na zakupach ponad 4 godziny. Najc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.11.2023 / 19:31
StoryEditor
Jakie trendy zdominują rynek powierzchni handlowych? Najemcom nie będzie łatwo
Park handlowy Galeria Andrychów (fot. Galeria Andrychów)
Cushman & Wakefield przygotował raport, w którym analizuje krótkoterminowe trendy na rynku nieruchomości handlowych. Które z nich najmocniej oddziaływać na najemców w najbliższym czasie?

Firma przewiduje, że nadal rosnąć będą czynsze i opłaty eksploatacyjne. Od nowego roku mogą one urosnąć o ok. 5 proc. W górę pójdą też koszty eksploatacyjne – średnio o ok. 10 p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
10. grudzień 2023 04:42