16.02.2018 / 12:45
StoryEditor

Biedronka, Lidl, Netto i Aldi mogą razem mieć w Polsce ponad 5000 sklepów [ANALIZA RYNKU DYSKONTÓW]

(fot. materiały własne)
Z pozoru sytuacja na polskim rynku dyskontów jest uporządkowana. Gigantyczna Biedronka, agresywnie rosnący Lidl, aspirujące Netto i ciągle niewielki Aldi. Kurczy się jednak miejsce do ekspansji Biedronek, co mogą wykorzystać ambitni konkurenci. Eksperci szacują, że na rynku jest w sumie miejsce na 5000 sklepów, to oznacza, że powstanie ich jeszcze trochę ponad 1000.

W 2017 roku Biedronka otworzyła 121 nowych sklepów, ale zamknęła 20. To świadczy o optymalizacji sieci – uważają eksperci. Największy detalista w Polsce ma coraz mniej miejsca n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 08:08
StoryEditor
Emmanuel Pruvost prezesem Makro Polska. Co jest kluczowe w tej zmianie i jakie przyniesie efekty?
Emmanuel Pruvost, nowy CEO Makro Polska (fot. za: LinkedIn)

Z początkiem lutego 2025 r. Emmanuel Pruvost już oficjalnie objął stanowisko dyrektora zarządzającego i prezesa Makro Polska. Zastąpił na tym stanowisku Dominika Brannego. Tym na co warto zwrócić uwagę jest bogate doświadczenie Pruvosta w tematach sprzedaży i operacji, czyli obszarach, które będą kluczowe dla przyszłości firmy.

Makro Polska od lat musi balansować na rynku hurtowym, na którym kluczowa jest ciągle obsługa małych sklepów, a trendy, które powoli zmieniają ten segment rynku, są doskonale zn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 13:01
StoryEditor
MarketVita rozpoczęło zaskakującą współpracę z Auchan. Na czym polega partnerstwo?
Liczba sklepów MarketVita wynosi już 148. Sieć sięga po nieszablonowe rozwiązania (fot. MarketVita)

MarketVita to franczyzowa sieć z południowo-wschodniej Polski, która buduje swoją pozycję. Jedną z jej przewag jest podjęcie współpracy z siecią Auchan. Wiemy, na czym ona polega.

Na stronie sieci MarketVita pojawiła się taka informacja: MarketVita jest partnerem Auchan. Zapytaliśmy więc Auchan Polska co konkretnie oznacza ta współpraca. Dostaliśmy dość z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. luty 2025 07:30