28.04.2017 / 17:02
StoryEditor

Grillowe zwyczaje Polaków - raport na Majówkę

(Pixabay CC0)
W badaniu „Grillowe zwyczaje Polaków”, przeprowadzonym na zlecenie Coca-Cola Poland Services, aż 81% ankietowanych przyznało, że przynajmniej raz grillowało w ciągu roku. Za co kochamy grilla? Zdecydowana większość, bo aż 62%, wskazała na czas spędzany z rodziną i znajomymi.

Jak wynika z badania „Grillowe zwyczaje Polaków” przeprowadzonego na zlecenie marki Coca-Cola, uwielbiamy grillować i nie potrzebujemy do tego żadnej szczególnej okazji. Czas, k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2024 / 16:50
StoryEditor
Żabka to sieć na lato. Piki sprzedażowe w innych okresach niż u większości rynku

Kwartalne wyniki sprzedaży do klientów końcowych Żabki mówią jasno, że sieć najwyższą sprzedaż notuje w trzecim kwartale, czyli w najcieplejszych miesiącach w roku. To efekt wzrostu popytu na napoje i przekąski.

Trzeci kwartał w ostatnich trzech latach odpowiadał w Żabce za 28 proc. całorocznej sprzedaży. Drugi i trzeci kwartał odpowiadał za 26 proc., a pierwszy kwartał to 20-21 proc. s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2024 / 13:13
StoryEditor
Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka: absolutnie nie jesteśmy przeciwni ustawowemu uregulowaniu franczyzy
Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, Żabka Polska (Żabka Polska)

Tomasz Suchański, prezes Grupy Żabka, podczas konferencji prasowej odpowiedział na szereg pytań redakcji wiadomoscihandlowe.pl. Mówił m.in. o zmienności otoczenia prawnego. Wypowiedział się też na temat ustawy franczyzowej i zapewnił, że Żabka "absolutnie nie jest przeciwna" prawnemu uregulowaniu franczyzy.

Jak powiedział Tomasz Suchański, prezes Żabki, odpowiadając na pytanie portalu wiadomoscihandlowe.pl, zadaniem menedżerów sieci handlowych jest dostosowywanie się do otocze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2024 11:15