02.08.2016 / 11:17
StoryEditor

Internauci najbardziej lubią pizzę, lody i kawę

(fot. pixabay.com)
Słodycze i lody, a także dania z makaronem oraz pizza - ochotę na te przyjemności dla podniebienia Polacy najczęściej deklarowali w lipcu w internecie. Wśród napojów wygrała kawa, wyprzedzając herbatę i piwo. Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, na jakie potrawy, przekąski i napoje Polacy najczęściej wyrażają chęć w komentarzach m.in. na Facebooku i Twitterze.

Od 1 lipca internauci ponad 90 tysięcy razy dzielili się w mediach społecznościowych swoimi bieżącymi potrzebami lub życzeniami. Wpisy te to nie tylko prośby o wskazanie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.07.2024 / 18:38
StoryEditor
Rynek gastronomiczny wybuchł. Motorem rozwoju są foodtrucki, czyli mobilne bary na kółkach [NOWE DANE]

Liczba placówek i podmiotów działających na szeroko pojętym rynku gastronomicznym wzrosła z niemal 70,4 tys. w 2011 r. do ponad 97,7 tys. na koniec I połowy 2024 r. To oznacza, że w ciągu 13 lat przybyło w naszym kraju grubo ponad 27 tys. firm. Czy pandemia rzeczywiście wywołała kryzys w branży? Co napędza rozwój gastronomii w Polsce?

W ciągu ostatnich 13 lat najwięcej przybyło firm w kategorii „restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne” z 40 960 do 62 134 na koniec I półrocza 2024 r. Jak wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2024 / 15:30
StoryEditor
Prognozy Biedronki na drugie półrocze. Marże „zdecydowanie” nie wzrosną przed końcem roku
Biedronka liczy na wzrost konsumpcji w drugim półroczu (fot. Biedronka)

Biedronka liczy, że w drugiej połowie roku nastąpi wzrost konsumpcji, co korzystnie wpłynie na wyniki finansowe wszystkich graczy, a przede wszystkim lidera rynku. Zwiększenie wolumenów sprzedaży będzie jednak bardzo trudne ze względu na wysoką bazę, a marże mogą wzrosnąć, ale „zdecydowanie” nie przed końcem roku.

Biedronka utrzymuje bardzo dobrą percepcję jako cenowy lider rynku, chcemy utrzymać tę pozycję, ponieważ zdajemy sobie sprawę z faktu, że polscy konsumenci są bardzo racjona...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 04:00