07.06.2023 / 10:54
StoryEditor

Katastrofa klimatyczna podbije ceny żywności na całym świecie. Poznaliśmy niepokojące szacunki

W sklepach będzie jeszcze drożej w wyniku katastrofy klimatycznej (fot. Shutterstock)
Zmiany klimatyczne zachodzące na świecie sprawią, że żywność w najbliższych latach będzie drożała bardziej niż w sytuacji, gdyby katastrofa klimatyczna nie była faktem. Naukowcy wyliczyli dla Europejskiego Banku Centralnego, jak duża będzie skala wzrostu cen. Wnioski do jakich doszli są niepokojące.

Naukowcy posłużyli się zaawansowanymi modelami prognozowania klimatu i uwzględnili różne scenariusze tego, co może się wydarzyć w najbliższych latach. Z ich analizy wynika, że d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
08.09.2023 / 17:19
StoryEditor

Lidl ujawnia swoje ambitne cele do 2025 r. i do 2030 r. Jak one wyglądają? Co dyskonter chce osiągnąć?

Klientka sklepów Lidl
Wzrost liczby produktów od polskich dostawców, zwiększenie udziału zielonej energii w sklepach i centrach dystrybucji, wsparcie obywateli Ukrainy, promocja równych szans w rozwoju kariery – to część zobowiązań ujętych w raporcie zrównoważonego rozwoju Lidl Polska za lata obrotowe 2021-2023. Jakie jeszcze działania podejmuje firma dla lepszego jutra?

Władze sieci Lidl wskazują, że ‘każda decyzja podjęta dzisiaj ma wpływ na najbliższą przyszłość i świat, w jakim będą żyły kolejne pokolenia. Firma realizuje ambitne cele środow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 12:48
StoryEditor

Lidl mocno zainwestował w Polsce w ceny, co odbiło się na zysku operatora dyskontów [TYLKO U NAS]

W Polsce jest już prawie 900 sklepów Lidl (fot. Shutterstock)
Lidl w roku finansowym 2022/23 uzyskał przychody ze sprzedaży o prawie 6,5 mld zł wyższe niż w roku poprzednim, ale zysk pozostał na niemal niezmienionym poziomie. Spółka poniosła o wiele wyższe koszty prowadzenia działalności, czego nie zrekompensowała cenami na półkach.

Przychody ze sprzedaży Lidl Polska w roku finansowym 2022/23, zakończonym 28 lutego br., wyniosły 33,37 mld zł i były o 24,06 proc. wyższe niż w ubiegłym roku. Jednocześnie niem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22. wrzesień 2023 16:52