25.06.2021 / 11:39
StoryEditor

Kategorie kaw, wody i proszków do prania najbardziej innowacyjne w 2020 roku

W pandemii pojawiło się na rynku tak dużo nowości (Shutterstock)
Pandemia nieco osłabiła skłonność do kupowania nowości. W ostatnim roku konsumenci na szczęście nie byli tak bardzo niechętni nowościom, jak podczas kryzysu finansowego w 2010 roku. Poskutkowało to tym, że w 9 z 15 analizowanych kategorii przez NielsenIQ pojawiło się w 2020 roku więcej nowych produktów niż rok wcześniej.

Największy wzrost liczby nowości zanotowano w kategorii kaw. W 2020 roku do sklepów trafiło o 425 proc. więcej produktów niż w roku poprzednim. Drugie miejsce w tym zestawieniu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 16:26
StoryEditor
Energia z bioodpadów. Inwestycja Goodvalley może zaspokoić ponad jedną czwartą krajowego zużycia gazu
Grzegorz Brodziak, prezes zarządu Goodvalley Agro (fot. ŁR/wiadomoscihandlowe.pl)

Polska stoi przed ogromnym potencjałem w zakresie wykorzystania bioodpadów do produkcji energii. Jedna z firm, która od lat rozwija ten obszar, zapowiada kolejny krok w kierunku transformacji energetycznej. W planach jest nie tylko wytwarzanie biometanu, ale również jego wtłaczanie do krajowej sieci. Jakie możliwości otwiera ta inwestycja i z jakimi wyzwaniami się wiąże?

Goodvalley, pionier biogazu w Polsce, ogłosił podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu, że planuje uruchomienie produkcji biometanu i jego wprowadzanie do sieci. Według szacunków ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.09.2025 / 16:35
StoryEditor
Stokrotka coraz bliżej tysiąca sklepów. Rekordowe inwestycje i walka o rentowność
Market Stokrotka (mat. prasowe)

Stokrotka nie zwalnia tempa i planuje największe w historii inwestycje. Sieć przeznaczy w 2025 roku ponad 300 mln zł na rozwój i modernizację sklepów, a także na nowe technologie i logistykę. Choć miniony rok zakończyła stratą, zarząd zapowiada poprawę efektywności i dalszą ekspansję. Czy symboliczny próg tysiąca sklepów będzie momentem przełomowym?

Stokrotka, należąca do litewskiej grupy Maxima, w tym roku planuje powiększyć sieć o około 40 sklepów. To pozwoli jej osiągnąć długo zapowiadany cel – tysiąc placówek. W 2024 ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 09:32