07.07.2020 / 12:18
StoryEditor

Kompleksowa cyfryzacja to fundament długofalowych strategii detalistów [ANALIZA]

(fot. Pixabay CC0)
Pandemia zmieniła – prawdopodobnie trwale – nawyki konsumentów. Detaliści błyskawicznie reagują na zmiany, informatyzując biznesy i uruchomiając platformy e-commerce, co znacznie ułatwiło dostęp do zakupów bezkontaktowych. Branża szuka odpowiedzi na pytania, czy obecne trendy utrzymają się przez najbliższe lata? Czy sprzedaż tradycyjna ustąpi miejsca e-sklepom? Czy jedyną szansą na rozwój biznesu w handlu jest sprzedaż wielokanałowa? – raport Comarch i IuCC „Co dalej z handlem po pandemii”.

Specjaliści Comarch wspólnie z analitykami francuskiego Institut du Commerce Connecte opracowali dokument „Co dalej z handlem po pandemii”, w którym przyjrzeli się dobrym prakty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 13:27
StoryEditor
Koniec z nudnym gotowaniem? Ikea wprowadza ponad 200 produktów, które odmienią kuchnię
Logo sieci Ikea (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Kuchnia od dawna uznawana jest za serce domu, ale coraz rzadziej pełni rolę miejsca wspólnych spotkań przy stole. Ikea postanowiła to zmienić. Jak szwedzki gigant chce na nowo przywrócić radość gotowania i wspólnego jedzenia?

Ikea ogłosiła start rocznej, globalnej kampanii skoncentrowanej na gotowaniu i jedzeniu w domu. Towarzyszy jej premiera ponad 200 nowych produktów, które mają sprawić, że kuchni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 11:25
StoryEditor
Aldi uruchomi nowy, flagowy sklep w samym sercu Manhattanu. Detalista szybko rośnie w USA. Ile ma tam placówek?
Aldi w Yorkville, Nowy Jork (Shutterstock)

Sieć Aldi uruchomi swój pierwszy sklep w samym sercu Manhattanu, w pobliżu słynnego Times Square. Będzie się mieścił w nowym, 32-piętrowym luksusowym wieżowcu mieszkalnym. Otwarcie placówki planowane jest na 2026 r.

Jak informują amerykańskie media, niemiecki detalista podpisał z deweloperem wieżowca The Ellery umowę najmu ok 2,3 tys. metrów powierzchni handlowej, w której zlokalizuje swój ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 17:26