11.09.2023 / 18:43
StoryEditor

Które sieci w Polsce mają dostęp do największej liczby klientów? Wyniki tych badań mogą zaskakiwać

Z analizy GfK i NielsenIQ wynika, że liderami, jeśli chodzi o dostęp do klientów są sieci Media Expert i Biedronka (fot. shutterstock)
Choć Żabka jest siecią z największą liczbą placówek w kraju, to wcale nie ona dzierży palmę pierwszeństwa jeśli chodzi o liczbę klientów, do których ma dostęp. Pod tym względem lepiej od Żabki wypadają dwaj inni gracze detaliczni. Nazwę pierwszego można zgadnąć bez większego problemu, ale z poprawnym wytypowaniem drugiego wiele osób miałoby już problem.

Z analizy GfK i NielsenIQ, przygotowanej dla „Rzeczpospolitej” wynika, że liderami, jeśli chodzi o dostęp do klientów, są sieci Media Expert i Biedronka. Obydwie mają dostęp aż ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24.11.2023 / 10:37
StoryEditor
Wittchen pokazał przychody. Firma rozważa odroczenie inwestycji w nowe centrum logistyczne
Przychody Grupy Wittchen w ciągu trzech kwartałów 2023 r. zwiększyły się o ponad 24 proc. r/r do 334,8 mln zł (fot. Wittchen)
Przychody Grupy Wittchen w ciągu trzech kwartałów 2023 r. zwiększyły się o ponad 24 proc. r/r do 334,8 mln zł, a wypracowany w tym okresie zysk netto wzrósł o niemal 20 proc. r/r do 40,6 mln zł. Grupa po trzech kwartałach osiągnęła marżę brutto na sprzedaży na poziomie 62,9 proc. (-0,2 pkt. proc. r/r). Głównym motorem wzrostu była sprzedaż e-commerce (realizowana poprzez własne e-sklepy i platformy marketplace), która wzrosła o prawie 39 proc. r/r i odpowiadała za połowę łącznej sprzedaży.

W samym trzecim kwartale br. skonsolidowane przychody zwiększyły się o 8,4 proc. r/r do 128,1 mln zł, a zysk netto wyniósł 17,4 mln zł, tj. 2,6 proc. mniej niż rok wcześni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.11.2023 / 09:06
StoryEditor
Gang Mocniaków w Biedronce. Kiedy sieć handlowa kończy wydawać naklejki?
Gang Mocniaków w Biedronce
Biedronka kończy z mocniakami. Tylko kilka dni zostało, aby odebrać naklejki w sieci sklepów. Zgodnie z regulaminem akcji Gang Mocniaków po odebraniu punktów będzie jeszcze trochę czasu na odbiór maskotek.

Gang Mocniaków to akcja lojalnościowa rozpoczęta przez sieć sklepów Biedronka pod koniec sierpnia br. Podobnie jak jej poprzedniczki, Gang Bystrzaków, Gang Swojaków, Gang Fajnia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28. listopad 2023 00:41