06.09.2020 / 17:42
StoryEditor

Lidl podbija rynki Europy Środkowo-Wschodniej i prze ku pozycji lidera. Sieć jest na podium w co najmniej 6 krajach

Najpóźniej do 2022 r. firma Lidl zostanie pierwszą siecią sklepów spożywczych na trzech rynkach Europy Środkowo-Wschodniej - pisze Sebastian Rennack w Lebensmittel Zeitung. W Polsce niemicki dyskonter jest drugą pod względem wartości obrotów siecią handlową, która skutecznie poprowadzi wojnę cenową z Biedronką - obecnym liderem rynku .

Niemiecki dyskonter już w 2018 r. wyprzedził Kaufland w Czechach, a do końca 2021 r. zamieni się również z Kauflandem na miejsca w Rumunii. Do końca przyszłego roku Lidl powinie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2024 05:42