07.09.2015 / 09:58
StoryEditor

Małe browary mają coraz lepsze wyniki

()
Drugi rok z rzędu Browar Grybów, działający obecnie pod nazwą Pilsweizer, zwiększył sprzedaż o 100 proc.

Ub.r. był dla producenta przełomowy, bo udało się wypracować zysk netto. Browar był na plusie także w pierwszej połowie br. Rozwój zapewniają nowości, m.in. piwa skierowane do t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 64% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 09:00
StoryEditor
Sektor handlowy o współpracy z dużymi firmami. Presja cenowa, długie terminy płatności... [TYLKO U NAS]

Z najnowszego badania Krajowego Rejestru Długów „Relacje asymetryczne w biznesie” wynika, że firmy z sektora handlowego mają bogate doświadczenie we współpracy z dużymi podmiotami. Jednocześnie relacje te niosą ze sobą zarówno szanse, jak i ryzyka. I choć większość firm handlowych ocenia współpracę pozytywnie, dominująca pozycja dużych kontrahentów oraz ograniczone możliwości negocjacyjne prowadzą do licznych napięć i asymetrii.

Aż 69 proc. firm handlowych ma doświadczenie we współpracy z dużymi przedsiębiorstwami – w tym 61 proc. współpracuje z nimi obecnie, a 8 proc. współpracowało w przeszłości. Firm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2025 / 19:35
StoryEditor
Od pola do sklepowej półki. Kaufland inwestuje w „uprawy kontraktowe” i współpracę z lokalnymi dostawcami
Obecnie w każdym sklepie Kaufland w Polsce klienci znajdą minimum 250 produktów regionalnych, a w większych marketach nawet ponad 500

Kaufland intensywnie rozwija współpracę z polskimi dostawcami w ramach strategicznego projektu „Uprawy kontraktowe”. Od czwartku, 16 października br., w ofercie sieci w całej Polsce dostępne są ziemniaki i cebula pochodzące bezpośrednio od lokalnych rolników z Wielkopolski. Inicjatywa ta wpisuje się w strategię firmy polegającą na wspieraniu polskich regionów i lokalnej gospodarki.

Skala współpracy i lokalne pochodzenie

Obecnie w każdym sklepie Kaufland w Polsce klienci znajdą minimum 250 produktów regionalnych, a w większych marketach nawet ponad 500. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. październik 2025 19:09