26.03.2019 / 11:57
StoryEditor

Marki prywatne dyskontów wywołały prawdziwą rewolucję na rynku [ANALIZA]

Koen de Jong nie wróży powodzenia projektowi dyskontowemu Jack‘s, wdrażanemu przez Tesco (fot. Twitter/ Tesco News)
Wielkie sieci handlowe nie potrafią znaleźć właściwej odpowiedzi na rosnącą potęgę dyskonterów. Obserwujemy też spadek znaczenia produktów markowych globalnych koncernów. Marki prywatne dyskontów wywołują prawdziwą rewolucję na rynku – przekonuje Koen de Jong w rozmowie z portalem RetailDetail.

Koen de Jong jest partnerem zarządzającym agencji konsultingowej International Private Label Consult (IPLC) i autorem książki The Private Label Revolution. Przekonuje w niej, że...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2025 / 10:29
StoryEditor
Starbucks ze strategią na mniejsze miasta! 100. kawiarnia amerykańskiej sieci w Polsce a horyzoncie
Amerykańska sieć Starbucks sprzeda 130 swoich kawiarni w Rosji założycielowi firmy Pinskiy & Co, Antonowi Pińskiemu (shutterstock.com)

Od początku 2025 roku kawiarnie Starbucks pojawiły się w czterech nowych miastach, a już 15 lipca do tego grona dołączy Bielsko-Biała. Nowy lokal zbliża operatora do ważnego progu rozwoju w Polsce, czyli otwarcia 100. kawiarni. Firma inwestuje także w ofertę, doświadczenie zakupowe i modernizację sieci.

Sieć Starbucks jest obecna w Polsce od 2009 roku. Przez wiele lat operator otwierał swoje kawiarnie gównie w największych aglomeracjach takich jak Warszawa, Kraków, Poznań, Wroc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.07.2025 / 10:27
StoryEditor
Biedronka i 32 inne firmy z zarzutami prezesa UOKiK! "Podejrzewane porozumienie"
Prezes UOKiK postawił zarzuty m.in. właścicielowi Biedronki (fot. Jeronimo Martins)

Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Jeronimo Martins Polska, właścicielowi sieci sklepów Biedronka, a także 32 innym firmom, ośmiu menedżerom i właścicielom firm, którzy mogli być bezpośrednio odpowiedzialni za porozumienie ograniczające konkurencję. Oto szczegóły sprawy.

Podmiotami, którym postawiono zarzuty, są - oprócz Biedronki - firmy transportowe. UOKiK tłumaczy, że konsekwencją "podejrzewanego porozumienia" pomiędzy Jeronimo Martin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. lipiec 2025 09:30