05.02.2018 / 12:34
StoryEditor

Najważniejsze trendy w polskim e-commerce w 2018 r. [ANALIZA]

Już 47 proc. kupujących wykorzystuje do zakupów internetowych telefony komórkowe (fot. Pixabay CC0)
Początek roku to okres obfitujący w publikacje opisujące trendy i prognozy dla e-commerce na najbliższe 12 miesięcy. Wśród najczęściej wymienianych znajdują się mobilność, nowy wymiar dostawy, B2B, SI, personalizacja i marketplace. Wpływ tych trendów na rozwój polskiego handlu internetowego analizują eksperci firmy OEX E-Business.

W najnowszym raporcie „E-Commerce, styczeń 2018”, opublikowanym przez portal Interaktywnie.com, znajdujemy przegląd najważniejszych trendów i prognoz dla polskiego handlu intern...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 15:06
StoryEditor
Babak, czyli Żabka-bis. Polak rozwija nową sieć sklepów spożywczych w Ukrainie [NASZ NEWS]
Sklep sieci Babak we Lwowie
Sklep sieci Babak we LwowieKamila Antonych
Sklep sieci Babak we Lwowie
Sklep sieci Babak we Lwowie (fot. Kamila Antonych)fot. Kamila Antonych
Sklep sieci Babak we Lwowie
Sklep sieci Babak we Lwowie (fot. Kamila Antonych)fot. Kamila Antonych
Sklep sieci Babak we Lwowie
Sklep sieci Babak we Lwowie (fot. Kamila Antonych)fot. Kamila Antonych
Sklep sieci Babak we Lwowie
Sklep sieci Babak we Lwowie
Sklep sieci Babak we Lwowie
Sklep sieci Babak we Lwowie

W Ukrainie ruszyły pierwsze sklepy convenience Babak. To projekt, który powinien zainteresować polskich Czytelników, bowiem jednym ze współwłaścicieli sieci jest Polak związany przez lata z Lidlem, Biedronką i Żabką.

Pierwsze dwa sklepy Babak działają już we Lwowie. To dopiero wczesny etap rozwoju marki (placówki ruszyły w 2025 r.), ale z nieoficjalnych informacji portalu wiad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 18:24
StoryEditor
Orlen Paczka łączy siły z Orlen Vitay. Czy właśnie tak Orlen chce podwoić liczbę użytkowników?
Na czym polega integracja Orlen Paczki z Vitay? (fot. materiały prasowe)

Na rynku usług logistycznych trwa intensywna walka o lojalność klientów. Orlen Paczka wchodzi w nową fazę współpracy z programem Vitay, oferując użytkownikom punkty za odbiór przesyłek. Co stoi za tą decyzją i jak ma wpłynąć na rynek e-commerce?

Z początkiem czerwca Orlen Paczka ogłosiła zacieśnienie współpracy z programem lojalnościowym Vitay. W ramach wspólnej akcji, klienci, którzy odbiorą przesyłkę w jednym z ponad ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 03:17