22.06.2022 / 16:07
StoryEditor

Najwięcej takich inwestycji jest w branży Zdrowie & Biotech, najmniej w handlu. Sprawdź jak inwestują aniołowie biznesu [RAPORT]

Rynek inwestycji anielskich w Polsce jest jeszcze stosunkowo młody, mimo to da się wyodrębnić trendy, które na nim panują (shutterstock)
Rynek inwestycji anielskich w Polsce jest jeszcze stosunkowo młody, mimo to da się wyodrębnić trendy, które na nim panują. Raport przygotowany przez firmę Cobin Angels przybliża polski rynek inwestycji anielskich w 2021 roku odpowiadając na pytania jak inwestują najlepsi aniołowie biznesu w Polsce, w jaki sposób inwestują i jakimi sektorami inwestycyjnymi są zainteresowani. 

Aniołowie biznesu, co do zasady, inwestują w  projekty, które rozumieją i do których są w stanie wnieść wartość dodaną.

Stąd też, wybierane przez nich sektory i bra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
23.11.2023 / 09:56
StoryEditor
Delio zmienia swój sklep online. Stawia na prostotę i innowacyjność
Delio to najnowsza usługa z portfolio Lite e-Commerce (Grupa Żabka) (fot. mat. prasowe)
Sklep internetowy Delio zmienia swoją aplikację. Teraz ma być ona bardziej przystępna i odpowiadać aktualnym trendom w customer experience.

Należący do Grupy Żabka sklep Delio, internetowy market spożywczy, w ciągu dwóch lat przekształcił się – jak twierdzi sama firma – z mało rozpoznawalnego startupu w jednego z li...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.11.2023 / 11:38
StoryEditor
Hitpol szuka nowych franczyzobiorców i umacnia relacje z obecnymi partnerami. Wywiad z Justyną Krężołek, właścicielką polskiej sieci handlowej
Hitpol planuje otworzyć 20 sklepów w nowym roku. Fot.mat.prasowe
W jakim tempie Hitpol planuje rozwijać sieć sklepów franczyzowych? Co w relacjach z partnerami jest najważniejsze? Czego oczekują franczyzobiorcy od polskiej sieci sklepów? Zdradza wiadomosciomhandlowym.pl Justyna Krężołek, właścicielka Hitpol.

Jakie mają Państwo plany rozwoju sieci franczyzowej na rok 2024? Ile sklepów zamierzacie otworzyć?

Chcielibyśmy otworzyć około 20 placówek w nowym roku. Chcemy znaleźć nowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29. listopad 2023 07:05