04.11.2021 / 12:07
StoryEditor

O sukcesie Lidla i Biedronki na polskim rynku zdecydowała mocna oferta produktów pod marką własną

Tablica promocyjna przed sklepem Biedronka (materiały własne)
Podczas pandemii coraz więcej konsumentów sięgało po marki własne sieci handlowych ze względu na ich dostępność i dobrą relację ceny do jakości. Popularność marek własnych będzie dalej rosnąć, ponieważ przekonują się do nich nowe grupy klientów, w tym osoby zamożne, wynika z badania międzynarodowej firmy doradczej Bain & Company.

W Europie odsetek klientów deklarujących chęć zakupów produktów marek własnych jest o 26 proc. wyższy od odsetka osób, które twierdzą, że po pandemii będą kupować ich mniej. Jak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 16:11
StoryEditor
Jak Elon Musk i firma SpaceX zmieniają logistykę kontraktową w Polsce i na świecie? Jak wykorzystać Starlinki w logistyce?
Elon Musk
Operator logistyki kontraktowej ID Logistics wdraża do swoich lokalizacji szybki internet satelitarny. Do końca 2025 r. ponad 400 zakładów firmy w Europie w tym Polsce, Ameryce Północnej i Azji będzie podłączonych do technologii satelitarnej Starlink, należącej do firmy SpaceX Elona Muska. To pierwsze tego typu wdrożenie w branży logistycznej.

Firma ID Logistics zdecydowała się na przyspieszenie i zwiększenie jakości dostępu do internetu w swoich kluczowych lokalizacjach, w tym także w Polsce. Operator nawiązał global...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 14:24
StoryEditor
Nowe oblicze kas w Żabce. Zmiany mają jeden cel. Wiemy jaki
Żabka wprowadza zmiany w obrębie dualnych kas samoobsługowych. Największą z nich jest nowa, wyróżniająca je kolorystyka (fot. Wiadomości Handlowe/Paweł Jachowski)
Latem 2022 r. Żabka chwaliła się, że zainstalowała dualne kasy samoobsługowe we wszystkich sklepach działających w ramach sieci. Minęły dwa lata i Żabka zaczęła – już bez rozgłosu – wprowadzać zmiany w obrębie stanowisk z tymi urządzeniami oraz samych urządzeń. Czym nowe kasy różnią się od starych?

Dualne kasy samoobsługowe, testowane przez sieć Żabka od końca 2019 r., a od 2022 r. będące w niej standardem, swoją nazwę zawdzięczają temu, że – w zależności od potrzeb – mogą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. lipiec 2024 02:10