24.05.2021 / 16:33
StoryEditor

Odblokowanie gastronomii i turystyki pociągnie wzrost wydatków na reklamę alkoholu [RAPORT]

Piwo rzemieślnicze (pixabay.com)
Wydatki na reklamę alkoholu na 12 kluczowych rynkach wzrosną z 6,7 mld USD w 2020 r. do 7,7 mld USD w 2023 r. Producenci napojów alkoholowych szybko przestawili się na tworzenie własnych treści online, aby konsumenci nadal mogli poszerzać swoje doświadczenia z marką, co zwykle jest głównym czynnikiem wzrostu sprzedaży – wynika z raportu „Business Intelligence - Alcohol: Beer + Spirits”. 

Wydatki na reklamę napojów alkoholowych na 12 kluczowych rynkach wzrosną o 5,3 proc. w 2021 r., wyprzedzając tym samym wzrost całego rynku reklamowego o 4,9 proc. Marki będą odr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2024 18:48