20.01.2021 / 12:05
StoryEditor

Polacy nie widzą sensu podatku cukrowego. Większość jest zszokowana skalą podwyżek

Polacy mają niedosyt wiedzy na temat podatku cukrowego (pexels.com)
Skala wzrostu cen napojów słodzonych zaskoczyła Polaków. Choć już niemal wszyscy słyszeli o wprowadzeniu podatku, to jednak konsumenci wciąż czują się niedoinformowani, a jednocześnie nie wierzą w cel wprowadzenia nowych regulacji. Tylko nieliczni są zdania, że pieniądze zostaną przeznaczone na walkę ze skutkami otyłości, zaś większość osób traktuje podatek cukrowy jako kolejny sposób na wyciąganie pieniędzy z ich kieszeni – wynika z raportu „Podatek cukrowy oczami konsumentów” przygotowanego przez agencję badawczo-analityczną Zymetria.

Informacja o wprowadzeniu podatku cukrowego dotarła do niemal wszystkich Polaków. 96 proc. osób słyszało już o jego wprowadzeniu, zazwyczaj z telewizji, radia, prasy lub inter...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2025 / 09:35
StoryEditor
Lidl dostał pozew. Chodzi o rzekomy brak informacji o wykorzystaniu danych
Lidl Plus (fot. nikkimeel/Shutterstock)

Federacja Niemieckich Organizacji Konsumenckich twierdzi, że sieć Lidl nie informuje klientów w wystarczającym stopniu na temat wykorzystania ich danych w aplikacji Lidl Plus. Może być to precedens, który wpłynie również na inne sieci.

Organizacja uważa, że Lidl nie informuje klientów w wystarczającym stopniu o tym, że dane, którymi konsumenci się dzielą w zamian za otrzymywane zniżki i kupony, są wykorzyst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 12:16
StoryEditor
Wenus i Mars na zakupach. Jak kupują kobiety, a jak mężczyźni w e-commerce?
Czym różnią się zachowania klientów e-commerce w rozróżnieniu na płeć? (fot. Shutterstock)

Zakupy internetowe to dziś codzienność milionów Polaków. Różnice w zachowaniach konsumenckich między kobietami i mężczyznami rzucają nowe światło na to, jak kształtować oferty, metody płatności i doświadczenie zakupowe online. Co z raportu Tpay "Jak Polacy lubią płacić online" wynika dla branży handlu internetowego?

Z danych zawartych w raporcie wynika, że 66 proc. kobiet robi zakupy online co najmniej 2–3 razy w miesiącu. Dla porównania, wśród mężczyzn ten odsetek wynosi 58 proc. Mężczyźn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 08:20