29.03.2016 / 23:06
StoryEditor

Polacy wyruszyli na mobilne zakupy - raport mShopper 2.0

Tesco mocno inwestuje w Polsce w handel internetowy. Brytyjska sieć jest obecnie liderem krajowego rynku e-grocery. fot. WG ()
Polscy internauci są mobilni. Jak wynika z raportu „mShopper 2.0 - Polacy na zakupach mobilnych”, który na zlecenie Allegro i pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowała firma Mobile Institute, 75 proc. Polaków aktywnych w sieci posiada urządzenie mobilne. Średnio na jednego Polaka przypada 1,7 urządzenia połączonego z Internetem.

Kanał mobilny to dziś źródło inspiracji, informacji, rekomendacji oraz wszelkich okazji takich jak zniżki czy promocje. - Smartfon towarzyszy nam wszędzie, od poczekalni u lekar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 12:37
StoryEditor
Oto, co napędza wzrost rynku handlowego. Mango, Miniso i Pop Mart aktywni na rynku najmu
Wystawy sklepowe z lalkami i figurkami Labubu firmy Pop Mart

Branża modowa pozostaje dominującym sektorem europejskiego rynku handlowego, odpowiadając za 37 proc. wynajętej powierzchni w pierwszej połowie 2025 roku. Drugie miejsce pod względem aktywności transakcyjnej zajęły sieci sklepów wielobranżowych, które odpowiadały za 24 proc. wolumenu i 17 proc. umów sfinalizowanych w pierwszej połowie 2025 roku - wynika z analizy przygotowanej przez Cushman & Wakefield.

Na trzeciej pozycji ex aequo uplasowały się sektory gastronomiczny oraz artykułów osobistych, każdy z 13-procentowym udziałem w łącznej liczbie transakcji zawartych w pierwszym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 10:44
StoryEditor
Żabka ma wielkie oczy. Good Mood - sieć wprowadza na półki nową markę własną
Marka własna Żabki Good Mood (fot. mat. prasowe)

Żabka wprowadza na rynek nową markę własną Good Mood. Nowa linia przekąsek, słodyczy i napojów ma wspierać strategię zwiększania udziału private label w sprzedaży sieci liczącej już ponad 12 tys. sklepów.

Jak tłumaczy Żabka, nowości wprowadzane są wyłącznie w sieci i mają wzmacniać jej ofertę impulsową, będącą jednym z kluczowych motorów wzrostu w segmencie convenience....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2025 13:08